Ga naar inhoud


Zendernaam wijzigen in open PLI?


petalo

Aanbevolen berichten

Na het plaatsen van een oude zenderlijst van pet123, blijkt vtm kazoom nog kanaalz te heten.

 

Nu wil ik deze zender hernoemen of anders wissen, maar geen van beide lukt met open pli....!

 

Je kan hem wel wissen in het boeket, maar niet in de transponderlijst, dus na het opnieuw laten zoeken van de box op de transponder van vtmkazoom, blijft kanaalz gewoon staan.

 

Zijn we wat vergeten, of doe ik iets fout?

 

En verder valt me op dat teletext een fout heeft, als teletext ingeschakeld is, en je op de audio mute toets drukt, loopt de hele box vast. getest op tvoost.

 

Gr Fred.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Pedro Newbie

Als je de zender opnieuw gaat zoeken moet je kiezen om eerst de bestaande kanalen te wissen, misschien dat dat de oplossing is.

 

Loopt de box vast met een groen scherm en zo ja plaats eens de crashlog en welke skin gebruik je.

 

Normaal is het zo met de mute knop dat de eerste keer drukken een blank TT scherm oplevert of liever je ziet het TV beeld weer, een 2e keer drukken levert weer TT op maar dan gedeeltelijk transparant, al naar gelang je dit instelt onder Menu in het TT scherm en de 3e keer drukken is het scherm weer normaal.

 

De 1e keer drukken op volume+ toets vergroot het bovenste deel van het scherm, de 2e keer drukken het onderste deel en de 3e keer is het weer normaal.

 

De volume- toets ken ook zo'n soort trucje maar dan verkleinen en splitscreen TT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt inderdaad!

 

Ik was bang dat de hele lijst gewist zou worden, maar als je handmatig zender zoeken doet, dan worden alleen de kanalen gewist van die transponder! en dus niet de hele lijst.

 

Ook wordt gelijk de oude zendernaam aangepast in het boeket, als de oude zender er nog in staat, goed opgelost dus!

 

Verder blijft het teletext probleem, zal waarschijnlijk wel komen dat ik voorlopig in de sd scart modus kijk.

 

Gr Fred.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Maar wat versta je precies onder vastlopen.

Staat het beeld van de TV ook stil en krijg je een groen crashscherm waarna de box opnieuw opstart? Wat gebeurt er precies (of juist niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...