Ga naar inhoud


OpenPLi loopt vast bij het zappen.


Gast enco

Aanbevolen berichten


Ben ook nog eens aan het spelen gegaan op mijn dm 800 . Release openpli van gisteren . Zelfs zonder zappen , regelmatig een greenscreen . Jammer , openpli is enige image die m'n usb Western digital ellements Hard disk ziet . Anders bleef de gemini zeker staan ( nooit een probleem gehad met vastlopers ) .

 

 

Crashlogs , heb ik wel denk ik ( worden die automatisch opgeslagen ? ) . Heb alvast geen multiboot enz .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is het belangrijkste stuk van je log...

 

Citaat:

getResolvedKey config.plugins.crashlogautosubmit.sendAnonCrashlog failed !! (Typo??)

getResolvedKey config.plugins.crashlogautosubmit.addNetwork failed !! (Typo??)

getResolvedKey config.plugins.crashlogautosubmit.addWlan failed !! (Typo??)

Nu weet ik dat er met de netwerk/setup settings is mis zit met sommige skins. Ik zou zeggen probeer eens de Magic, Magic-HD of Magic-EHD skin...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dit is het belangrijkste stuk van je log...

Citaat:

getResolvedKey config.plugins.crashlogautosubmit.sendAnonCrashlog failed !! (Typo??)
getResolvedKey config.plugins.crashlogautosubmit.addNetwork failed !! (Typo??)
getResolvedKey config.plugins.crashlogautosubmit.addWlan failed !! (Typo??)

Nu weet ik dat er met de netwerk/setup settings is mis zit met sommige skins. Ik zou zeggen probeer eens de Magic, Magic-HD of Magic-EHD skin...


Littlesat, bovenstaande heeft te maken met het (bewust) ontbreken van de Send Crashlog-Plugin van DMM.
Heeft er verder niks mee te maken.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

As a final action, i will try to dump a bit of code.

I just hope that this won't crash.

2d265480: 10 00 bc 8f 21 20 00 02 34 80 99 8f 0a 00 40 18 21 28 20 02 18 80 82 8f 00 00 00 00 88 48 46 8c (end)

-------

 

En hij crash dus wel.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door een posting van smooking sta ik in de Enigma 2 mode met een DM800... Dit draadje ging toch over de DM7020 en de tweede klaagt over de DM7000....

 

Wat betreft de DM7000 in ieder geval->

Misschien eens een flash erase doen... wie weet staat er nog iets in je flash van je vorige image of zo. Ook is het verstandig om een swapfile te maken op de DM7000.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...