Ga naar inhoud


zoveelste rotor vraag


bosso

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb al menig thread nagelezen maar ik kom er nog niet uit.

Mijn DM8000HD is aangesloten op tuner A: Astonseeker met daarachter en FIBO motor. Op tuner B zit een vast schotel nl. Astra 23gr.

 

Ik werk met newnigma 3.01 en heb de rotorinstellingen aangezet met 100mA en langzaam. Handmatig draaien lukt prima, maar automatisch doet hij niets.

Hij herkent gewoon de satellieten niet meer terug. Ik kan in Newnigma geen Usals uitzetten?

 

Wat doe ik fout?

Wie heeft er een idee??

 

Alvast bedankt,

Bosso

Philips 52PFL9704,Dreambox 8000HD PVR 1TB, Xtrend ET6000,DeltaStar 120cm en 90cm fibo,Denon X4000,Denon 2910(DVD),SONY PS3@1TB(Konsole/Blu-Ray),WII Wiikey2 v1.3(Konsole),MS900 serie(Speakers)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niemand?

Philips 52PFL9704,Dreambox 8000HD PVR 1TB, Xtrend ET6000,DeltaStar 120cm en 90cm fibo,Denon X4000,Denon 2910(DVD),SONY PS3@1TB(Konsole/Blu-Ray),WII Wiikey2 v1.3(Konsole),MS900 serie(Speakers)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de sat.posities handmatig vast te zetten moet je ook nog de plugin "positioner setup" downloaden. Daarna verschijnt er de optie "rotorinstellingen" in het zenders zoeken menu.

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites

De positioner plugin staat standaard in de image. Het is niet nodig die separaat te installeren.

VU+ Solo4k S2/S2/C/C, ET10000 S2/S2/S2, ET8000 C/C/C+ , VU+ Ultimo S2/S2/, Moteck disecq rotor, 90 cm Funke schotel. 60 cm Triax schotel vast op Astra 19,2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...