Ga naar inhoud


[ufs910] PKT Enigma2 Black Magic Image


Bangkok By Night

Aanbevolen berichten


Ik heb hem er ook in zitten. het is een mooie firmware: ik vind het moeilijk om iets te zeggen over de beeldkwaliteit. in mijn beleving is het niet slechter of beter dan wat ik ken van de aaf wm2 versie.

 

wie weet welke mappen / bestanden nodig heb om vizcam aan de praat te krijgen? bij de aaf versies wordt gebruik gemaakt van *.emu bestanden die dan zichtbaar worden in het "emu_start en stop scherm". in het vergelijkbare scherm van pkt wordt als "potentiele cam" elk bestand getoond met rechten 755 in /var/emu.

 

Het lukt me zo wel om de incubuscamd_0.96 aan de praat te krijgen, maar met vizcam lukt me dat niet... ik vergeet vast ergens een bestandje... wie kan me helpen?

 

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze draaien, beeldkwaliteit is te vergelijken met de Aaf versie's ... verder draai ik Mgcamd 1.35 en op de Dreambox cccam 2.1.1 > ik draai deze al een 5 tal dagen en tot op heden heb ik nog geen enkele freez of vastloper gehad. Vizcam heb ik nog nooit aan het draaien gekregen met de pkt image's (heb ook geen idee waarom dit niet lukt). Verder is dit een zeer fraaie image met tal van uitbereidingen, zo kan je instellen dat als de ontvanger uit standby gaat deze automatsch ook de softcam herstart. Over de andere mogelijkheden zoals soft usb en dergelijke kan ik me niet uitspreken daar ik dit niet gebruik.

 

Ik vindt het in ieder geval een top image van het Pkt team, spijtig dat hun werk wat ondergewaardeerd word. Maar waarschijlijk heeft dat met de taal te maken.

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bangkok By Night

Ik vindt het in ieder geval een top image van het Pkt team, spijtig dat hun werk wat ondergewaardeerd word. Maar waarschijlijk heeft dat met de taal te maken.

Mvg.
BbyN


Eens: En voor de meelezers aan dit topic: De menu's zijn allemaal netjes in het Nederlands, dus je hoeft geen pools te spreken om deze eens uit te proberen

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...