Ga naar inhoud


[Strong] Kanalen zoeken op Srt8000 ontvanger


rolandroland

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 satelliet ontvangers. Xtreme die de schotel aanstuurt voor het draaibare gedeelte en nog een Stron Str 8000 die in verbinding staat met de Xtreme, is door gelust.

 

Nu had ik de schotel gebracht naar Eutelsat W2. Nu liet ik de Strong daar op zoeken en zie daar: Hij pakt alle zenders die daar op die satelliet zich bevinden. Terwijl ik bij de Xtreme allemaal frequenties handmatig moet invoeren met een PID rate of zo iets dergelijks.

 

Nu is mijn vraag hoe weet de Strong al die frequenties zo te vinden? Moet ik het zien als een blind scan?

 

 

 

[even off topic, ik kon niet meer reageren via de huidige topic reageren (en die andere die de moderator er bij heeft gezet ook niet!) over het feit dat Vh1classic het niet meer deed. De klantenservice wist er ook geen raad mee. Maar hier kennelijk wel 10 minuten op MTV zender zetten en walla ik heb beeld, bedankt voor de tip]

Link naar reactie
Delen op andere sites


je hebt in je strong al een frequenties lijst van alle transponders

en als het goed is heb je er nieuw firmware er op gezet en misschien ook kanalen lijst

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Grappig, dacht dat hij alleen geschikt zou zijn voor de Canal Digitaal "satellieten" zeg maar.


Dat houd dus in dat de originele software er niet meer opstaat, als er dan weer eens iets niet werkt zou ik toch eerst kijken of het aan de ontvanger kan liggen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Grappig, dacht dat hij alleen geschikt zou zijn voor de Canal Digitaal "satellieten" zeg maar.


Een canal digitaal ontvanger (secabakkie-secaCaminside) is ook geschikt voor alle andere satellieten.FTA wel te verstaan.
Alleen de kanalen met lage symbolrates werken niet.

Vu+UNO, Vu+DUO2, digitenne, astra1+3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...