Ga naar inhoud


Pli image op relook 200s


wieckbud

Aanbevolen berichten


Officieel gezien, is er geen officiele PLi image voor de 200S. Maar op Denktenk kan je een unofficial versie downloaden.

 

Overigens zie ik geen nut om die versies ook te gebruiken, de Abcom edities worden nog steeds bijgewerkt en werken ook nog extreem stabiel. Maar dat terzijde.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Niels Wagenaar
Maar op Denktenk kan je een unofficial versie downloaden.


Hoi niels

Ik vrees dat de site Denktenk niet meer werkt.
Zijn account is op de een of andere reden opgeheven.
De reden erachter zou ik niet weten.(is ook nergens vermelding over gemaakt)
Misschien dat jij het weet.

Nico
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het ook niet helaas wat er met denktenk gebeurd is. Ik heb wel geprobeerd contact te zoeken met denktenk zelf, maar krijg geen reactie.. hopelijk dat daar vandaag nog wat info vandaan komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit hij op dit moment niet in het buitenland? Nou ja, het zal wel een kwestie zijn geweest van een te late betaling oid. Of misschien dat hij (weer) over zijn limiet van bandwith is gegaan. Het zal niet de eerste keer zijn.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik weet is hij weer terug van vakantie hoor, al een paar weken. Een bandbreedte overschrijding komt inderdaad regelmatig voor ondanks de hoogte ervan. Maar bij een bandbreedte overschrijding zou he eerder daar een melding van verwachten en dan eerder aan het einde van de maand dan aan het begin.

 

Begin van de maand lijkt dan eerder met betalingen te maken te hebben wink wat voor zover mij bekend is niet het geval kan zijn (tenzij de situatie veranderd is natuurlijk). Maar het kan net zo goed een overijverige sysadmin geweest zijn laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...