Ga naar inhoud


[CAM ALG] HD+ CAM


Gast azboxhd

Aanbevolen berichten

Heeft iemand al ervaring met de CI+module plus kaart voor de duitse HD+ zenders met onderandere VOX-HD RTL-HD PRO7-HD.of het het werkt.

 

==========================

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Johan,

 

Was kaart van een kennis kick-ass software 2.5801 emu erop en kijken maar, met die sotfware kun je zelfs een hd+ kaart activeren.

 

Lees nu veel over de "ünicam" die alle narigheden die zij verbonden aan het hd+ verhaal, zoals vooruitspoelen tijdens reclame nu wel kan ( met de originele cam gaat dat dus niet) enz.

 

Voor meer info verwijs ik je naar onze oosterburen van het kick-ass team.

 

Groetjes.......

 

Ps. leuk wonen daar op Hoogte 80....erg leuk uitzicht smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja echt wel mooi hier.wat ik nodig heb is de BOX KEY en de RSA KEY dan kan ik de interne kaartlezer gebruiken.volgens een duitse webs gebruikte ze de CIplus kaart in een gewoon CI slot

en niet in een CI+ SLOT.

 

------------------------------------

JOHAN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik heb die kaart hier 1 keer gehad, en werkte dus gelijk met mijn Vantage 8000s met die emu soft 2.5801, ben er echter verder niet meer mee bezig geweest.

 

Staat nu weer 2.5802 op zodat mijn cd en tvv kaart goed werken.... die HD+ had voor mij niet echt meerwaarde.

 

Groetjes...........

 

Ps, denk nog wel eens met weemoed terug aan dat frietkot daar bij de kazerne :D ...en de chinees op Hoogte 80

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

 

Staat nu weer 2.5802 op zodat mijn cd en tvv kaart goed werken.... die HD+ had voor mij niet echt meerwaarde.

 

Vraagje: kan ik met bovenstaande firmware de CanalDigitaal smartcard in een CA-sleuf stoppen zonder CI-module? Bij mij werkt het alleen maar in een CI-module. En stotterend trouwens, maar dat komt wellicht door mijn (te) kleine schotel: Multytenne van TechSat.

En hoe zit dat bij de allernieuwste Duitse firmware: 026800?

Dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...