Ga naar inhoud


mk1+ppua


phoje

Aanbevolen berichten

ik heb een c+ abbo. nu wil ik de mk1 en de ppua op een g**dkaart zetten hoe doe ik dit. ik lees de org. kaart uit met mk4 progr. en dan,welke gegevens moet ik op de g**ld zetten en hoe doe ik dit en met welk progr.of moet dit ook met mk4,geef even uitleg. bvb dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Neem desnoods gewoon bestaande (hex/bin) files voor een GW kaartje die geschikt zijn voor auto-update (dat zijn ze niet allemaal!). De MK en PPUA zijn in deze files weggelaten; vul ze gewoon in (eeprom file) met de editor die bij de files hoort en zet deze daarna terug in je GW kaart met een progger, voila.<P>succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt je gw zowel programmeren als READ-en met bv gold140<BR>file sla je vervolgens op als bv test.hex en die open je vervolgens met picbined<BR>vul daar bij provider 0019 je mk01 en ppua in.file opslaan als bv test2.hex en die op je GW proggen met gold140 op chipcat.Daarna altijd weer de PIC file proggen en het zal werken..

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk even bij kaart records en zoek deze key<BR>Provider01: Record 00 0C= 51 XX XX XX XX XX XX XX XX 31 00 81 - Primary Key 01.<P>Zork dus even de primary key 01 op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...