Ga naar inhoud


blokkerig beeld met orginele image


peterksr

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik heb vandaag mijn VU+ binnen gekregen en hem eens aan de gang gebracht met de orginele image die er in zit.

ik had eerst een dm800 en deze had prima beeld maar nu heb ik de VU+ aan de schotel gehangen en heb een erg blokkerig beeld

heb op Vitaya de waardes ber 0 snr 59 dit is waarschijnlijk erg laag.

ik heb de schotel al iets proberen te draaien en de lnb's al iets hoger of lager gezet maar zonder resultaat.

nu vraag ik mij af of het aan dit type ontvanger ligt of toch aan een afstelling.

 

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites


Peterksr,

 

het is moeilijk zeggen of het je ontvanger is, maar wat jij mij verteld lijkt het toch dat het uw afstelling van de schotel is.

 

en als je nu eens je dm800 op diezelfde coax aansluit, op een gelijke transponder....welke waarden heb je nu?

 

ook rekening houden dat het kan zijn dat je net een onweerswolk had, dus check nog eens voor het zekerste.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
Peterksr,

het is moeilijk zeggen of het je ontvanger is, maar wat jij mij verteld lijkt het toch dat het uw afstelling van de schotel is.

en als je nu eens je dm800 op diezelfde coax aansluit, op een gelijke transponder....welke waarden heb je nu?

ook rekening houden dat het kan zijn dat je net een onweerswolk had, dus check nog eens voor het zekerste.


nou geen onweer in de ardennen maar wel bakken regen.
ik heb nu Pli via mijn usb stick erop gezet ( wat een handige toepassing is dit )
en ben nu maar eens opnieuw zenderlijst aan het scannen .
daarna mijn D-link usb eens zien te laten werken voor de draadloze internet verbinding.
dus dat word een avondje stoeien met dit mooie apparaat.
de DM800 heb ik reeds verkocht dus kan ik niet testen voor de waardes.

peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...