Ga naar inhoud


kathrein 922 & you tube


abrahamsat

Aanbevolen berichten

Ben van plan om de 922 te kopen,nou is er een met 500gb,en een met 250gb,volgens mij zijn ze identiek,nu lees ik op de duitse

site,dat de 250gb you tube heeft en bij de 500gb lees ik dat nergens,of is er in de laatste update,ook bij allebij de mogelijkheid van you tube erbij gekomen,en de forumleden

die in het bezit zijn van deze kathrein ,is de hdd hoorbaar

of maakt hij lawaai,hij komt namelijk op de slaapkamer,en ik wil rustig kunnen slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: abrahamsat
Ben van plan om de 922 te kopen,nou is er een met 500gb,en een met 250gb,volgens mij zijn ze identiek,nu lees ik op de duitse
site,dat de 250gb you tube heeft en bij de 500gb lees ik dat nergens,of is er in de laatste update,ook bij allebij de mogelijkheid van you tube erbij gekomen,en de forumleden
die in het bezit zijn van deze kathrein ,is de hdd hoorbaar
of maakt hij lawaai,hij komt namelijk op de slaapkamer,en ik wil rustig kunnen slapen.


De 500GB heeft gewoon een netwerk (LAN) aansluiting dus kun je er youtube mee op je scherm toveren.
Als je nu een 500GB UFS 922 koopt zit er minimaal firmware 1.6 op en staat 2.0 direct klaar voor download.

Werkt allemaal prima!!

Ik zou niet weten of ie veel lawaai maakt, hij staat bij mij in de woonkamer in een kast onder de tv met daarvoor en glazen deur....

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...