dark-angel-djin Geplaatst: 23 augustus 2010 Delen Geplaatst: 23 augustus 2010 hoi heren na een lage tyd een dm 8000 aangeschaft maar krijg cccam niet aan de praat cccam start op mar heb geen beeld ik neem aan dat de cccam.cfg in /var/etc komt te staan wat is er mis ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Henksat Geplaatst: 23 augustus 2010 Delen Geplaatst: 23 augustus 2010 Welke image gebruik je en heb je de CDS kaart met de chip naar beneden in één van de readers geplaatst? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dark-angel-djin Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2010 ik gebruik gemini en heb de kaarten in en pc draaien maar de probleem is opgelost had men cfg niet tegoei geconfugureerd # verwijderd voor de C: dank voor reply Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satvet Geplaatst: 24 augustus 2010 Delen Geplaatst: 24 augustus 2010 Origineel bericht van: dark-angel-djin ik gebruik gemini en heb de kaarten in en pc draaien maar de probleem is opgelost had men cfg niet tegoei geconfugureerd # verwijderd voor de C: dank voor reply Tsja, een klein typvautje is ook zo gemaakt hé. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen