Ga naar inhoud


zwart beeld met star TV op 7gr


bjkartal

Aanbevolen berichten

Sinds paar dagen heb ik zwart beeld met StarTv en soms kanald.

als ik naar 42 gr draai heb ik ontvangst van startv en als ik dan weer terugdraai naar 7gr heb ik vaak wel weer beeld met star maar als ik zap verdwijnt beeld weer. heb geprobeer met de rotor satelliet oost west te draaien en weer terug te zetten maar dat hielp niet.

Ik gebruik Gemini4.7 en cccam 1.14.

Iemand een idee waarom?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je internet peer heeft je verlaten. De reden dat Star en Kanal D niet openen heeft te maken met uitzendrechten. Binnen de landsgrenzen van Turkije (Turkse Digiturk kaart) is deze te ontvangen. Met een digiturkeuro kaart NIET.

Dus kijk je CCcam na wie weg is, betaal je voor je abonnement aan iemand! Tja, eigen schuld dikke bult. Hij verdient dik aan je en jij hebt nu niks.

 

Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mdu
Je internet peer heeft je verlaten. De reden dat Star en Kanal D niet openen heeft te maken met uitzendrechten. Binnen de landsgrenzen van Turkije (Turkse Digiturk kaart) is deze te ontvangen. Met een digiturkeuro kaart NIET.
Dus kijk je CCcam na wie weg is, betaal je voor je abonnement aan iemand! Tja, eigen schuld dikke bult. Hij verdient dik aan je en jij hebt nu niks.

Waarom werkt het af en toe dan wel, zoals hij zegt?

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

reden kan zijn dat hij een CW kaart heeft uit Turkije met Kanald en star. deze kaarten worden laatste tijd afgesloten.

Wanneer je dit niet doorhebt en je wel via peer beeld krijgt, kan het zijn dat je geen beeld op startv hebt.

 

Om WAN sharing te voorkomen in dit verhaal, wil ik je aanraden om je kaart met scam te gebruiken zonder een internet verbinding.

Als dit werkt,heb je je antwoord. Als dit niet werkt dan heb je ook een antwoord, maar dan weet je dat je kaart afgesloten is.

 

gr emree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man man, waarom waarom waarom. Denk zelf effe na. Sommige kaarten zijn irdeto en kunnen niet geshared worden beeld blijft zwart. CW doet't soms wel soms niet. Even een prio aanmaken met I op Irdeto en P op CW. Op deze manier uitzingen.

Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik prio in cccam maken of diegene die de kaart heeft?

Even voor de goede orde ik ben een amateurtje zoveel ervaring heb ik niet

ik wil bijv ipv cccam een andere gebruiken (scam)

maar daar weet ik bijv niet waar ik de serveradres moet plaatsen, dus ben nog aan het leren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

scam was bedoeld om iets te testen en niet voor het sharen. crazy

 

als je sharing werkend wil krijgen, kan je genoeg info op het forum vinden door te zoeken of een topic te openen dat je hulp wilt voor LAN sharing binnenhuis en niet WAN sharing met je vriendjes. het laatste wat je ook moet doen is een topic openen met "zwart beeld met star TV op 7gr". dit heeft natuuelijk niks met sharing te maken?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...