Jump to content

Groot probleem !!!!???

Guest

Recommended Posts

ik heb een schotel met twinsat (Astra-hotbird), een analoge decoder en een digitale decoder.<BR>Als ik met het Astra-signaal binnenkom op mijn digitale decoder en van daaruit van de lnb-out stekker naar de analoge , krijg ik op de analoge geen Astra-signaal.<BR>Kan ik dit oplossen door de kabel die van de lnb komt aan te sluiten op een gewone tv-splitter die geschikt is voor dezelfde freq. en zo naar beide decoders gaan ?

Goosy,<P>Nee, dat kan niet.<P>Je receiver geeft een puls naar de lnb die aangeeft of de lnb horizontaal of verticaal signaal moet doorgeven. ( Polarisatie )<BR>als je 2 receivers op 1 lnb aansluit dan "botst" dit !<BR>De enigste oplossing is een Dual LNB ! Dus met 2 uitgangen ( of 4 of 8 ).<BR>Je kunt wel beide receivers op een gelijke polarisatie zetten.<P>Succes...

Als de digitale ontvanger uit staat moet de doorlussing wel werken. Alleen moet de analoge ontvanger ook de switch kunnen aansturen.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.