Littlesat Geplaatst: 7 september 2010 Delen Geplaatst: 7 september 2010 Citaat: ligt dus duidelijk niet aan de aanvoer Hoe kom je aan deze wijsheid? Voor hetzelfde geld is er nu een storing in de glasvezel aanvoer van KetNet/Canvas HD en een HD... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aquasat Geplaatst: 7 september 2010 Delen Geplaatst: 7 september 2010 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: ligt dus duidelijk niet aan de aanvoer Hoe kom je aan deze wijsheid? Voor hetzelfde geld is er nu een storing in de glasvezel aanvoer van KetNet/Canvas HD en een HD... Laat ons dit toch eens nuchter bekijken. Hoe groot acht je de kans dat 2 verschillende aanvoeren op de zelfde dag eruit liggen? Laat ons eens uitgaan van 1 defect om de 100 dagen op een aanvoer (wat al veel te veel is en niet realistisch). Wel dan is de kans om 2 aanvoeren binnen 4 uur defect te hebben toch zeer laag (4/2400). Is de kans niet veel groter dat er een defect is bij het moduleren naar DVB-S2, dus bij TVVlaanderen zelf. Waar haal ik het idee dat er geen 24/24 7/7 technische dienst is? Ik heb al meermaals gezien dat VT4 extreem lage bitrate had, de variabele bitrate werkte niet meer en stond op bv 1800 vast. Dit werd telkens maar de volgende werkdag aangepakt. Voor mij is dit alles niet rampzalig hoor, ik neem het er wel bij, TV Vlaanderen is een kleine speler maar ze zullen toch hun service moeten verbeteren op de piek kijkuren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
redneck eyeball Geplaatst: 7 september 2010 Delen Geplaatst: 7 september 2010 En alles werkt weer normaal. Dus toch support buiten de kantooruren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 8 september 2010 Delen Geplaatst: 8 september 2010 Citaat: Hoe groot acht je de kans dat 2 verschillende aanvoeren op de zelfde dag eruit liggen? Vrij groot als er onderhoud gepleegd wordt ergens in de route van de glasdraad van "Brussel" naar "Hilversum" en ze eerst de ene en vervolgens de andere glasdraad er "ongevraagd" uittrekken... Al met al, we weten het niet echt, we kunnen alleen maar speculeren over de storing. Het enige dat zeker is, is het feit dat er een storing was. Eerst op VTM-HD en vervolgens op Ketnet/Canvas-HD en Een-HD. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast SatMann Geplaatst: 8 september 2010 Delen Geplaatst: 8 september 2010 Origineel bericht van: redneck eyeball En alles werkt weer normaal. Dus toch support buiten de kantooruren. je hebt overuren geklopt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pollebru Geplaatst: 8 september 2010 Delen Geplaatst: 8 september 2010 Origineel bericht van: SatMann Origineel bericht van: redneck eyeball En alles werkt weer normaal. Dus toch support buiten de kantooruren. je hebt overuren geklopt Thuis ingelogd vanuit zijn luie zetel. Nu een drama was het niet we hadden inderdaad nog SD. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aquasat Geplaatst: 8 september 2010 Delen Geplaatst: 8 september 2010 Origineel bericht van: redneck eyeball En alles werkt weer normaal. Dus toch support buiten de kantooruren. Ik trek m'n woorden van de kantooruren in. Mijn excuses aan degene die dit heeft opgelost. Ik hoop dat de sukkelaar die dit recht getrokken heeft z'n overuren mag indienen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aquasat Geplaatst: 8 september 2010 Delen Geplaatst: 8 september 2010 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: Hoe groot acht je de kans dat 2 verschillende aanvoeren op de zelfde dag eruit liggen? Vrij groot als er onderhoud gepleegd wordt ergens in de route van de glasdraad van "Brussel" naar "Hilversum" en ze eerst de ene en vervolgens de andere glasdraad er "ongevraagd" uittrekken... Al met al, we weten het niet echt, we kunnen alleen maar speculeren over de storing. Het enige dat zeker is, is het feit dat er een storing was. Eerst op VTM-HD en vervolgens op Ketnet/Canvas-HD en Een-HD. Als je eerst de "VTM glasvezel" uittrekt en daarna de "VRT glasvezel" dan had je toch geen lange periode van blokvorming op VTM gehad. Ik kan natuurlijk ook verkeerd zijn, maar bij elk technisch probleem ligt het aan een derde bij TVV. Dit lijkt me vrij straf. De klant heeft daar zelf geen enkele boodschap aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast zzzzzzz Geplaatst: 8 september 2010 Delen Geplaatst: 8 september 2010 Origineel bericht van: aquasat Ik kan natuurlijk ook verkeerd zijn, maar bij elk technisch probleem ligt het aan een derde bij TVV. Dit lijkt me vrij straf. De klant heeft daar zelf geen enkele boodschap aan. Ja, ze zijn daar wel kampioen in om het op een ander te schuiven. Bovendien, het kan dan wel zijn dat VTM SD wel nog werkte, maar iemand die een opname gescheduled had op VTM HD is daar niets mee natuurlijk. Sedert die eerste keer, wat toen de fout van Scarlet bleek te zijn, is het toch wel regelmatig misgelopen bij TVV, en vaak in prime time. Ik kan mij moeilijk indenken dat dat geen klanten kost. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen