Ga naar inhoud


VTM HD eruit?


Gast SatMann

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

ligt dus duidelijk niet aan de aanvoer

Hoe kom je aan deze wijsheid?

Voor hetzelfde geld is er nu een storing in de glasvezel aanvoer van KetNet/Canvas HD en een HD...


Laat ons dit toch eens nuchter bekijken.

Hoe groot acht je de kans dat 2 verschillende aanvoeren op de zelfde dag eruit liggen?

Laat ons eens uitgaan van 1 defect om de 100 dagen op een aanvoer (wat al veel te veel is en niet realistisch).
Wel dan is de kans om 2 aanvoeren binnen 4 uur defect te hebben toch zeer laag (4/2400).

Is de kans niet veel groter dat er een defect is bij het moduleren naar DVB-S2, dus bij TVVlaanderen zelf.

Waar haal ik het idee dat er geen 24/24 7/7 technische dienst is?
Ik heb al meermaals gezien dat VT4 extreem lage bitrate had, de variabele bitrate werkte niet meer en stond op bv 1800 vast. Dit werd telkens maar de volgende werkdag aangepakt.

Voor mij is dit alles niet rampzalig hoor, ik neem het er wel bij, TV Vlaanderen is een kleine speler maar ze zullen toch hun service moeten verbeteren op de piek kijkuren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Hoe groot acht je de kans dat 2 verschillende aanvoeren op de zelfde dag eruit liggen?

Vrij groot als er onderhoud gepleegd wordt ergens in de route van de glasdraad van "Brussel" naar "Hilversum" en ze eerst de ene en vervolgens de andere glasdraad er "ongevraagd" uittrekken...

Al met al, we weten het niet echt, we kunnen alleen maar speculeren over de storing. Het enige dat zeker is, is het feit dat er een storing was. Eerst op VTM-HD en vervolgens op Ketnet/Canvas-HD en Een-HD.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
Origineel bericht van: redneck eyeball
En alles werkt weer normaal.

Dus toch support buiten de kantooruren. wink


je hebt overuren geklopt :D


Thuis ingelogd vanuit zijn luie zetel. laugh

Nu een drama was het niet we hadden inderdaad nog SD. wink

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: redneck eyeball
En alles werkt weer normaal.

Dus toch support buiten de kantooruren. wink

Ik trek m'n woorden van de kantooruren in.
Mijn excuses aan degene die dit heeft opgelost.
Ik hoop dat de sukkelaar die dit recht getrokken heeft z'n overuren mag indienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Hoe groot acht je de kans dat 2 verschillende aanvoeren op de zelfde dag eruit liggen?

Vrij groot als er onderhoud gepleegd wordt ergens in de route van de glasdraad van "Brussel" naar "Hilversum" en ze eerst de ene en vervolgens de andere glasdraad er "ongevraagd" uittrekken...

Al met al, we weten het niet echt, we kunnen alleen maar speculeren over de storing. Het enige dat zeker is, is het feit dat er een storing was. Eerst op VTM-HD en vervolgens op Ketnet/Canvas-HD en Een-HD.

Als je eerst de "VTM glasvezel" uittrekt en daarna de "VRT glasvezel" dan had je toch geen lange periode van blokvorming op VTM gehad.

Ik kan natuurlijk ook verkeerd zijn, maar bij elk technisch probleem ligt het aan een derde bij TVV. Dit lijkt me vrij straf.
De klant heeft daar zelf geen enkele boodschap aan.




Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aquasat
Ik kan natuurlijk ook verkeerd zijn, maar bij elk technisch probleem ligt het aan een derde bij TVV. Dit lijkt me vrij straf.
De klant heeft daar zelf geen enkele boodschap aan.

Ja, ze zijn daar wel kampioen in om het op een ander te schuiven.
Bovendien, het kan dan wel zijn dat VTM SD wel nog werkte, maar iemand die een opname gescheduled had op VTM HD is daar niets mee natuurlijk.
Sedert die eerste keer, wat toen de fout van Scarlet bleek te zijn, is het toch wel regelmatig misgelopen bij TVV, en vaak in prime time.
Ik kan mij moeilijk indenken dat dat geen klanten kost.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...