Ga naar inhoud


Nokia N97 geen Bluetooth meer na update


pillie

Aanbevolen berichten

Ik heb een N97 met een Vodafone abbo en laatst kreeg ik software update en sindsdien doet mijn bluetooth het niet meer.

 

Terugzetten naar fabrieks instellingen heb ik al geprobeerd maar dat hielp niet.

 

Wie heeft er een oplossing voor?

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites


In de fabrieksstand staat bluetooth ook uit, je moet het dus wel zelf aanzetten.

(Instellingen. connectiviteit, bleutooth etc.)

 

Suc6,

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm dat stond niet bij je eerste posting..

 

Vond dit op een Engels forum:

Citaat:
I've seen this problem reported before on other forums by people with different handsets. Unfortunately it seems to be due to faulty device which requires repair, preferably at Nokia Care point. If you key in *#2820# on dialler you should get "Bluetooth device address: xxxxxxxxxxxx" (series of numbers/letters), if this appears it might be software fault which a hard reset could fix, but no guarantees. If it doesn't show that's supposed to indicate hardware fault, Bluetooth module needs fixed. Looks like a repair job I'm afraid.

 

Krijg je ook een nummer als je dit inklopt?

 

HCO.

 

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...