Gast vandoorn Geplaatst: 26 september 2010 Delen Geplaatst: 26 september 2010 Octagon Boot-Loader 1.23 is vanaf nu via mijn site te downloaden. mvg. Geert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sathopper Geplaatst: 26 september 2010 Delen Geplaatst: 26 september 2010 Bedankt! Nu nog even zoeken hoe we hem moeten laden want ik krijg hem er niet in. Met de Maxi bootloader erin laad hij wel maar er is daarna niets veranderd. Met de 1.21 loader kan ik hem niet laden omdat de 1.21 loader in AAF van Fortis is dus een ander reseller ID heeft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast vandoorn Geplaatst: 26 september 2010 Delen Geplaatst: 26 september 2010 Ik kan het zelf niet proberen want ik heb een Box 4000. Maar ik hoor graag van jullie als het lukt hoe jullie dat dan hebben gedaan. Dan zet ik dat weer op m'n site gr. Geert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dagoe Geplaatst: 26 september 2010 Delen Geplaatst: 26 september 2010 Ik heb jouw site ondertussen bij mijn favorieten gezet Geert. Als ik iets zoek kijk ik eerst bij jouw en als ik het niet kan vinden, dan kijk ik wel bij de oosterburen. Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200HzMesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand) Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas Schotel: 65 cm met dual LNB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast vandoorn Geplaatst: 26 september 2010 Delen Geplaatst: 26 september 2010 Dat is nog eens fijn om te lezen. gr. Geert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
amrabed Geplaatst: 26 september 2010 Delen Geplaatst: 26 september 2010 Origineel bericht van: vandoorn Dat is nog eens fijn om te lezen. gr. Geert Zit bij mij ook onder de favorieten. Je bent goed bezig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen