Ga naar inhoud


[DM800HD] Ontvangt geen Film1, Sport1, Eredivisie, etc. via Ziggo...


P.C.Hooftletter

Aanbevolen berichten

Met laatste image PLi Jade3.

 

Ik heb een smartcard laten registreren en ze gaven me een nieuwe preview periode op die kaart. Deze steek ik dus in de DM800 en dan krijg ik alle betaalzenders, behalve die van Film, Sport en Eredivisie. Steek ik de kaart in de tuner van de TV, dan krijg ik ze wel. Het probleem zit dus in de DM. Maar waar?

DM800HDSE - OpenPLi 2.0

DM600 - OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Varkentjes
Als je onder Entitlements in de CCcam kijkt, zie je de extra pakketen dan wel staan en zoja wat voor data staat daar dan achter?


In de CCcam.cfg bedoel je? Daar staat alleen een regeltje voor cardsharing met de DM600 op de slaapkamer. Maar ik vermoed dat je ergens anders bedoelt... Hoe vind ik wat je zoekt?

DM800HDSE - OpenPLi 2.0

DM600 - OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat het precies is weet ik ook nog niet, maar volgens mij zit het zo:

De keuzepakketten van Ziggo zitten allemaal in verschillende ChannelID's (kortweg CHID). Wat je nu hebt ingesteld is dat CCcam naar alle mogelijke pakketen op de smartcard moet zoeken om de zenders vrij te kunnen schakelen.

 

Hieronder een lijstje met alle Ziggo pakketten van dit moment. Deze zijn te vinden in CCcam info onder tabje Entitlements

 

Code:
 1 = Verrassing pakket                       Channel ID = 0001 2 = Film1 pakket                            Channel ID = 0003 3 = Sport1 pakket                           Channel ID = 0004 4 = HDTV pakket                             Channel ID = 0005 5 = Gay Lifestyle pakket                    Channel ID = 0006 6 = Film & Entertainment pakket             Channel ID = 0008 7 = Basis HDTV pakket                       Not used   8 = Basis pakket                            Channel ID = 000B 9 = Totaal pakket                           Channel ID = 000D10 = Kennis & Nieuws pakket                  Channel ID = 000E11 = Muziek pakket                           Channel ID = 000F12 = Kids pakket                             Channel ID = 001013 = Sport pakket                            Channel ID = 001114 = Music Choice & Xlnt Radio pakket        Channel ID = 001315 = Eredivisie Live Voetbal pakket          Channel ID = 001B16 = Eredivisie Live Voetbal pakket          Channel ID = 001C17 = Hindi pakket                            Channel ID = 005318 = Chinees pakket                          Channel ID = 005419 = Turks pakket                            Channel ID = 00D020 = Uitgebreid Turks pakket                 Channel ID = 00D121 = Film1 & Sport1 pakket                   Not used  22 = Nederlands Publiek & Commercieel pakket Channel ID = 000723 = Erotiek pakket                          Channel ID = 000A24 = Preview pakket                          Not used  25 = Preview pakket                          Channel ID = 270F26 = PVR pakket                              Not used  27 = VOD pakket                              Not used  28 = CI+ CAM PVR pakket                      Not used  29 = Ongeregistreerd pakket                  Not used

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Origineel bericht van: P.C.Hooftletter
TRY ALL CHIDS : /dev/sci0

Dat stond er dus niet bij. Die heb ik toegevoegd, nu kan ik ook die zenders kijken dus! Gewoon even uit nieuwsgierigheid, waarom was dit nodig? Wat heb ik nou precies gedaan?


En mocht iemand met een apparaat waar 2 smartcards in kunnen het probleem hebben, let dan op dat je ook de regel

TRY ALL CHIDS : /dev/sci1

toevoegt. Voor beide kaartlezers een regeltje dus.

DM800HDSE - OpenPLi 2.0

DM600 - OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...