Ga naar inhoud


canon inkjet MP450 serie via bluetooth instelling laten werken.


peterksr

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een Canon inkjet MP450 printer en de heb ik op een laptop via bluetooth werkende met bluetooth stick.

Nu wil ik hem op een andere mini laptop ook laten werken maar hier krijg ik het bluetooth verhaal niet aan de gang, via usb werk hij wel.

 

Als ik nu op de grote laptop bij eigenschappen kijk heb ik daar twee extra tabbladen te weten service en bluetooth maar deze bladen heb ik dus niet bij eigenschappen op mijn mini laptop.

 

Kan het nu zijn dat ik de verkeerde drivers op Demni heb staan, en zo ja kan ik eventueel op de grote laptop ergens de driver types vinden welke daar geinstalleerd zijn.

 

En waar moet ik deze kunnen vinden ?

 

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op >> deze << link staat een driver voor de 1015 serie van Asus.

 

Als Asus niet van chipset is veranderd met Bluetooth dan zou hij moeten werken. Bestandje is wel 323 Mb gezipt en heet;

 

•Asus Eee PC 1015PN AW-NB047 Bluetooth Driver v6.3.0.5500 for XP/Windows 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble
Op >> deze << link staat een driver voor de 1015 serie van Asus.

Als Asus niet van chipset is veranderd met Bluetooth dan zou hij moeten werken. Bestandje is wel 323 Mb gezipt en heet;

•Asus Eee PC 1015PN AW-NB047 Bluetooth Driver v6.3.0.5500 for XP/Windows 7


mischien dat ik je niet goed begrijp (of andersom) maar het gaat om de aansturing van mijn printer canon MP450 welke een bluetooth stick heeft om verbinding te maken om een printopdracht uit te voeren welke ik van de laptop stuur.
zou het dan niet zo moeten zijn dat er een bepaalde printerdriver moet zijn dit dit ondersteunt ?

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je via de Windowsbutton linksonder naar configuratiescherm gaat en dan kiest voor Apparaten en Printers, kan je een printer toevoegen.

 

Kies je hier voor netwerkprinters / Bluetooth dan gaat ie automatisch zoeken. Vindt je pc hem niet dan kan je dit laatste ook handmatig uit gaan voeren.

 

Je hebt dan 3 mogelijkheden om hem toe te voegen.

 

Heb je dit bovenstaande al geprobeerd ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou heb ik de printer gewoon geinstaleerd staan op een usb 001

poort maar als ik bij de grote laptop kijk staat bij het tabblad poorten ook BTH001 virtuele poort voor bluetooth en deze staat aangevinkt maar op mijn kleine laptop staat deze keuze niet dus kan niet deze virituele poort aanvinken daar deze niet bestaat.

 

gr peter

 

Ps ik kan ook niet bij poorten toevoegen ook geen bluetooth poort toevoegen

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb het voor elkaar.

het volgnde gedaan : printer via usb aangesloten en software laten instaleren via internet. daarna via bluetooth verbinding gezocht naar printer werd gevonden bevestigd en hij werkt nu draadloos.

 

gr peter

 

topic mag wat mij betreft gesloten worden

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...