Ga naar inhoud


settings voor RSS aanpassen


reddie

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik probeer mijn RSS feeds aan te passen in /etc/enigma2/settings.

 

Namelijk de regel: config.plugins.simpleRSS.feed.1.uri=http://xxxxxx.xxxxxxxx.com/xxxxxxxx/xxxxx/xxxxxx

 

Ik vind het K** werken om daar mijn afstandsbediening voor te gebruiken. Alleen als ik de settings file op /etc/enigma2 aanpas worden de settings weer overscheven bij enigma 2 opnieuw opstarten. Waarschijnlijk staan ze ergens anders als orgineel... Weet iemand waar?

Visiosat G4 / DM 7000 / DM 8000 / Qnap 209 pro II / PS3

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

feeds.xml wordt gebruikt door de RSS reader die o.a. in pli gebruikt wordt. favo_RSS.xml door de RSS reader van gemini.

 

de enige manier om het in simpleRSS aan te passen is volgens mij met ftp het genoemde settings bestand te downloaden. dan dit bewerken zoals je al gedaan hebt. Vervolgens vanuit telnet "init 4" geven om enigma te stoppen. Met ftp het bewerkte bestand terugplaatsen en in telnet "init 3" geven om enigma weer te starten.

 

kwam hier vandaag achter na installatie van newnigma. Vindt alleen deze rss reader niet zo mooi als die van gemini.

Dreambox 800, Dreambox 7000S, Wavefrontier T90 met satconn 10/1 switch, LNB's op 28o, 23o, 19o, 16o, 13o, 9o, 7o, 5o, 1w

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...