Ga naar inhoud


STB editor


Gast ozzo

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds ik de STB editor van Fortec gebruik toch telkens de vraag waarom je niet simpelweg, door op de astra te klikken, de gehele zenderlijst kan editten.

Ik zie dit echt als een gemis. Het zou zo makkelijk zijn om na het kiezen van de astra, alle zenders te kunnen editten/sorteren.

Nu geeft ie per provider (?) de mogelijkheid om te rommelen, maar ik krijg nooit bijvoorbeeld NED1 op zenderplaats 1 zonder gebruik van de afstandsbediening. Moet toch voor de programmer-boys een koud kunstje zijn om alle providers in 1 keer te laten tonen ?

 

Iemand connecties met FS of de makers van de editor ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De settingslijsten voor de Humax waren wat dat betreft heel gemakkelijk.

Je kon ze manipuleren zoals je wilde op de PC.

Het zou toch mogelijk moeten zijn deze te converteren naar een format, te gebruiken voor STB? Weet iemand iets?

Groeten.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

nou, ik weet wel van de hoof dealer dat ie er 2 dagen met de nederlandse vertaling over heeft gedaan, ik zie em weer volgende week en zal het em vragen of ie die stb editor wat makkelijker kan maken om te editen

 

ik zelf heb nl. ook problemen mee, voor als ik zelf eerst de astra, daarna hotbird en sirius gescand heb en deze in wil laden met de editor (dus vanaf de stb naar editor) lukt niet elke tot 30 % of 40% aan en uit zetten maar niets. wil em gewoon niet laden.

settingen zowel van de ontvanger als het programma staan goed.

 

ik kom hierop terug ;-)

 

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

duurt niet meer lang voordat de nieuwe stb editor aangepast word voor het editen van de kanalen, ze zijn ermee bezig (betrouwbare bron)

 

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...