Ga naar inhoud


[DM500HD] Installatie Gbox en Gboxsuite


Freeangel

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: soktic
Draait gbox wel of niet op een DM500HD, dat kan ik uit dit topic niet echt opmaken, omdat TS niet echt antwoord krijgt daarop smile.


Gbox is er in een mips uitvoering dus deze zal draaien op een DM500HD.

Gboxsuite is een enigma 1 applicatie dus die zal niet draaien op je DM500HD

gr.

nvl

DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli.

Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb.

Selfsat + Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo,

 

Origineel bericht van: soktic
Ok, hij draait dus, maar heb je dan ook beeld ?. Iemand die dit werkend heeft?. Een kennis wil een andere (HD) tuner kopen maar weet niet welke. Hij heeft thuis een gbox server :), dus daar moet wel naar geconnect kunnen worden.

 

Ik ben er mee bezig geweest op mijn nieuwe DM800HD voor de woonkamer omdat de andere boxen (DM800HD en 7000S) thuis ook op Gbox draaide. Heb het niet fatsoenlijk werkend kunnen krijgen met verschillende images, Gbox versies en configuraties. Bij de ene helemaal niets, bij de andere wel SD maar alleen geluid op HD zenders enz. Op mijn eerste DM800HD stond Dream Elite waar Gbox via Blue panel direct werkte zonder problemen maar het team bestaat niet meer dus Blue Panel offline. Uiteindelijk Gbox eraf gedonderd en in een uurtje of twee Gbox op alle Dreamboxen vervangen door Cccam wat direct en zonder problemen werkte. Daarnaast was ik meteen van een ander probleem af dat updates voor de Seca3 op Gbox niet binnen kwamen waardoor ik regelmatig Cccam moest starten op de Dreambox met Seca3 kaart. Gbox is underground en er is geen officieel ontwikkel team, kan je CCcam aanraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...