Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb windows 7 normaal agesloten zonder fouten.

Als ik nu opstart zie ik het opstart logo van windows 7 en daarna een blaauw scherm me de melding een een registerfout.

Ook als het zelf probeerd te reperaren en daarna weer opnieuw opstart de zelfde melding.

Heeft iemand een idee van ik nog kan proberen of hoe ik zoiets kan repareren.

Alvast bedankt

Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo

Geplaatst:

Wat heb je gedaan om het te proberen te repareren? Kun je wel in veilige mode opstarten? Heb je de laatst bekende goede configuratie geprobeerd? Eventueel terug naar een herstelpunt?

Even een tip bij windows 7 als bovenstaande niet lukt..

Je start dan de dvd van windows 7 op (zorg dat in de BIOS bij de "bootvolgorde" CD-ROM als eerste staat). Als de dvd is opgestart krijg je een menu "Recovery tools". Kies daaruit System Restore en kies daar een herstelpunt dat je wenst terug te zetten.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

behalve met de iwindows 7 dvd heb ik alle opties geprobeerd.

Ook kun ik via een menu naar herstelpunt terug zetten ook toen kreeg ik de blaauwe scherm melding.

Geplaatst:

kun je niet iets van de foutcode zelf noteren? Ik weet het, het kan een lang nummer zijn....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik heb nu andere had met besturing erin gezet start ie helemaal niet op.

Tenslotte HD maar opnieuw geinstalleerd en hij lijkt het weer te toen,tot heden geen fouten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen