Ga naar inhoud


[DM500HD] Gebruikersvragen Kinderslot / beeldscherm / webtoegang en DCC tool


Freeangel

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

 

Nu ik mijn DM500 HD met OpenPli volledig in gebruik heb, loop ik nog tegen wat vragen op;

 

1.Kinderslot zit erop maar hoe werkt het precies want ik kom er niet uit. Heb het idee dat dat in Eniga1 veel beter geregeld was???

 

2.Op sommige zenders heb ik volledig beeld over mijn gehele plasma en op andere zenders krijg ik balken links en rechts of boven en onder. Dan moet ik steeds met de afstandsbediening van de tv aan de slag om het beeldvullend te krijgen maar dan valt de OSD rechts en links weer buiten beeld.

Weet iemand hier wat op of moet ik er mee leren leven?

 

3.Verder kan ik nergens vinden waar ik moet instellen dat er om het wachtwoord gevraagd wordt als je via de webbrowser de DM500HD benaderd. Bij enigma1 kon je dat aanvinken bij de instellingen. Waar kan ik dat instellen bij de DM500HD?

 

 

Verder heb ik problemen met DCC tool als ik op de DM500HD het wachtwoord verander, zodra ik dat dan ik DCC-tool aanpas loopt DCC vast. Als je dan weer het originele wachtwoord (root:dreambox) terugzet dan werkt DCC weer wel goed. Nog meer mensen hier last van???

 

 

 

Alvast bedankt voor de antwoorden.

 

 

 

Greetz

 

 

Freeangel

 

I had a dream, and now it has become reality

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...