Ga naar inhoud


--Philips--Standaardinstelling horizontale shift (flatscreen)


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Ik heb mijn Flatscreen van Philips aangesloten op de HD aansluiting met behulp van een tulp en audiostekker, audio en beeld zijn tiptop in orde.

Maar door een instelling in de horizontale shift mis ik nu aan de rechterkant ongeveer 2 cm beeld.

Weet iemand op hoeveel de standaardwaarde van horizontale shift staat bij Philips HD ready flatscreens?

We drukken dus op HD menu en kiezen voor Diversen, dan zien we horizontale shift, als ik daarop naar rechts of links klik, dan verschuift het beeld, maar hoe krijg ik terug mijn scherm beeldvullend op HD. Bij EXT1 geen probleem, daar is het beeldvullend.

 

Alvast bedankt voor de hulp!

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo allemaal

 

Ondertussen heb ik al de oplossing gevonden! cool

 

Ik ben in het bezit van een DVD recorder Pioneer DVR 630H.

Daarin heb ik de volgende instelling gewijzigd, bij basisinstellingen, video uit, componentvideo uit, heb ik gekozen voor progressive, want deze stond op geïnterlinieerd.

 

Je staat toch altijd stom verbaasd van jezelf als je er dan toch uiteindelijk zelf in slaagt een probleem op te lossen.

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi toch en zeker nog mooier dat je ook meldt hoe je het hebt opgelost. laugh

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...