Ga naar inhoud


[RE-8000 / RE-9000] MOZAIK GEBRUIK


amrabed

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: herre
Origineel bericht van: fimave
.... Alleen van de mozaiek begrijp ik nog niet waarom op de niet-actieve zenders alleen maar stilstaand beeld te zien is.


Je hebt maar twee tuners, dus je zou hooguit 2 zenders "live" kunnen hebben. Er is echter voor gekozen om 1 zender live te hebben.
H


Wat heeft het voor zin als je maar 1 zender met lopende beeld kunt kijken?, dit is naar mijn mening nutteloos!.

Dacht eerder aan meerdere lopende beelden, om bij voorbeeld naar sport te kijken, als er iets belangrijks gebeurd bij de een of de andere wedstrijd, zoals een doelpunt of iets in die geest, maar zo met stilstaand beeld, ????????????????

wie de nut er van weet, mag het zeggen.


Link naar reactie
Delen op andere sites


amrabed, in de release notes van de Octagon FW staat expliciet vermeld dat deze functionaliteit binnenkort al een verandering zal ondergaan. Dus nog even afwachten, misschien dat bewegende beelden er dan wel mee in zitten.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: De_Perre
amrabed, in de release notes van de Octagon FW staat expliciet vermeld dat deze functionaliteit binnenkort al een verandering zal ondergaan. Dus nog even afwachten, misschien dat bewegende beelden er dan wel mee in zitten.


Zo'n vermoeden had ik ook en eerlijk gezegd hoop ik er ook op, want zo is het geen bal aan,

Trouwen meen ik ook zo iets te herinneren met de pip, was in het begin ook een bewegend beeld en een stilstand beeld, later is het omgezet in twee bewegende beelden, of vergis ik me ?.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van PIP klopt wel, alhoewel het bij mij nog niet perfect is.

Bij 2 SD kanalen gaat prima, maar bij 2 HD stations gaat het fout.

Ik zet zo mijn vraagtekens bij de rekenkracht van de processor.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...