Ga naar inhoud


Vodka 0.7 opnameschema ipbox 9000


naze1975

Aanbevolen berichten

Sinds de klok een uur is teruggezet, heb ik problemen met het opname schema. In eerste instantie heb ik de klok op hand matig gezet, dat resulteerde dat de opnamen ineens een uur vroeger begonnen en dat ook de EPG een uur verkeerd liep.

daarna heb ik de klok weer op automatisch gezet met o uur gmt tijd ipv +1, nu loopt de epg goed en de tijd is goed, maar begint de opnamen toch nog een uur te vroeg, dus de opnamen zou volgens het schema om 20:25 moeten starten, maar begint om 19:25.

Alle opnamens worden geprogrammeerd met de web interface, is er ook een manier om dit ook via de tv te doen, ik kan die optie niet meer vinden

 

Groet Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb even direct in de ipbox gekeken en daar staan de opnamentijden 1 uur verkeerd terwijl ze in de webif wel goed staan, tevens komt de webif met een melding dat de klok niet goed staat. dus de conclusie luid dat de webif fout loopt op de tijd en niet de box zelf.

 

in iedergeval bedank leonardodiklap voor de info

 

groet Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...