Ga naar inhoud


[MS Outlook 2007] Contactpersonen ABC knoppen


MBa

Aanbevolen berichten

Sorry als mijn titel onduidelijk is maar als ik had geweten hoe ik het moest omschrijven had ik (waarschijnlijk) dit topic nooit geopend.

 

Ik stoor mij namelijk al geruime tijd aan de (in mijn ogen) belachelijke manier van ABC lijst tonen bij de contactpersonen in Outlook 2007.

 

In Outlook 2003 was ik gewend dat ik (ik meen) 27 knoppen had met voor iedere letter een knop en 1 voor de cijfers. Waarbij als je op de knop "P" drukte je naar de contactpersonen met de P sprong.

 

In Outlook 2007 heb ik deze knoppen nog steeds maar hierin worden ook letters als á, ä enz. opgenomen.

 

De lijst ziet er dus uit als:

 

[123]

[aà]

[áä]

[âb]

[cd]

[eè]

[éë]

[éf]

[gh]

[iì]

enz. enz.

 

Mijn vraag is dan dus ook, bestaat er een mogelijkheid om hier weer gewoon het volgende van te maken:

 

[123]

[A]

[C]

[D]

enz. enz.

 

Groetjes,

 

Michel

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die knop had ik al eens gevonden maar daarmee creëer ik enkel een extra lijst naast de bestaande. Verder zit daar ook niet de gewenste mogelijkheid bij.

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Het topic is ondertussen meer als een jaar oud maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem... alleen nu met Outlook 2010.

 

Doordat mijn contactpersonenlijst steeds verder groeit en ik hem ook steeds meer nodig heb begint die indeling die MS hanteerd echt mijn neus uit te komen. Het scrollen door de lijst gaat sneller als zoeken naar de juiste letter. Lijkt mij niet de bedoeling toch?

 

Iemand alsnog een idee om deze achterlijke (in mijn ogen) manier van ABC lijst weergeven uit te schakelen en weer over te gaan op het oude vertrouwde ABC?

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2010 en bij is het ingedeeld zoals je gewenste indeling is. 123 a b c d e etc.

 

Wat voor taalinstelling is je keyboard?

 

En kijk hier eens:

 

Outlook 2010

File-> Info-> Account Settings-> Account Settings…-> tab Address Books-> select: Outlook Address Book-> button Change…

 

Wat staat hier bij jouw in?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zie ik het scherm zoals in de bijlage.

 

Toetsenbord instelling is US.

post-16652-1318262336,8339_thumb.jpg

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij staat alleen de eerste regel erin.

 

Je zou hier eens wat dieper in kunnen kijken en misschien een regel verwijderen om te zien wat er gebeurt.

 

Maar zo te zien kun je ze niet weer aanmaken (in dit scherm) en ik weet niet of er bepaalde indelingen zijn wie je wilt bewaren.

 

Vergeet Outlook niet opnieuw op te starten als je iets aanpast.

 

OCP.gif

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...