Ga naar inhoud


dm7020 youtubeplayer error


sat_viewer

Aanbevolen berichten

wat heb ik, een dm7020 via powernet (internet via electra) in verbinding met router.

Laptop via wifi verbonden met router of dm en dit werkt perfect, dus verbinding ok

dm7020 voorzien van gemini 470, met de addons youtubeplayer voor dm7020 en vclf 1.8.0

laptop met vista voorzien van vlcplayer 1.1.4 die ik zo start:

"C:\Program Files\VideoLAN\VLC\vlc.exe" --intf wxwin --extraintf=http --avi-index=2)

er verschijnt niets op het scherm v/d laptop doch draait deze op "achtergrond", wat ik zie via de processen die lopen.

start ik youtubeplayer op krijg ik de lijst van het beschikbare.

Maak ik een keuze krijg ik de error:

"A streaming error occured. Please make sure that vlc is started op pc........"

na dagen googelen en surfen en lezen vind ik niets anders dat dit zo zou moeten werken, helaas niet dus.

Wie weet nog raad ? wat zie ik over het hoofd ?

 

sat_viewer

Link naar reactie
Delen op andere sites


bedankt voor de reply,

 

heb idd nog wat verder gelezen en de oude 0.86d versie erop gezet. Nu krijg ik volgende melding op dreambox:

Buffering video stream please waith.

en op de laptop komt een scherm met:

Unable to open 'http://www.youtube.com/get_video?video_id=tGpLHj-MVtk&feature=youtube_gdata&sk=uQf53LH5GyLKasSdYqjBUJiO23FNdVnNC&t=vjVQa1PpcFN3A2Q1XgJWgM8U0ev7fwFGVLAYJsCOtV0%3D'

 

en ..... we kl**ien verder tot het misschien werkt smile

 

sat_viewer

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb volgende versies al geprobeerd

0.80

0.85

1.14

1.05

0.99

zonder resultaat

beste resultaat had ik met de versie 0.86d deze reageerde het best maar met error vermeld in mijn vorige reply, dat deze het bestand niet kan openen.

Zijn er bepaalde instellingen bij vlc waar ik zeker op moet letten ?

 

sat_viewer

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo de boel "werkt", hoe ????????????

heb eens enigma2 (pcd 2.2 en 3.1) geprobeerd met een zeer goede vlc-connectie maar kreeg youtube niet geinstalleerd. dan maar terug naar de gemini 470 met de player en van de eerste maal ok ?

Dus het werkt nu wel na de herinstallatie gp470 + addon van youtubeplayer en op de laptop vlc 0.86c versie, maar vraag me niet hoe of waarom NU wel.

Nu heb ik volgende gevonden op dreambox club:

 

YouTube lanceert gratis filmkanaal

 

door onze redactie

AMSTERDAM - YouTube heeft overeenkomsten gesloten met verschillende Amerikaanse filmstudio’s zoals Lionsgate, MGM en Sony Pictures voor de lancering van een nieuw gratis filmkanaal.

 

In de nieuwe sectie www.youtube.com/movies staan op dit moment zo’n 400 complete film gerangschikt in categorieën als Documentaires en biografieën, Drama, Actie en Avontuur en Bollywood. Onder de gratis films bevinden zich titels als Behind Enemy Lines, Animal Farm, Green River en The Boy In The Plastic Bubble.

Bron: Telegraaf (internet editie)

Auteur: Onbekend

Datum: 27-08-2010

 

hoe geraak ik aan de lijst van de films ? moet er iets veranderd worden in een of andere config ?

Via de laptop vind ik inderdaad een "catalogus" via die link.

 

sat_viewer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...