Ga naar inhoud


[DM500HD] TSDoctor knippen en plakken mer de dreambox


Rog

Aanbevolen berichten

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit knip en plak programma wat ook voor de dreambox gebruikt kan worden. Mijn vraag is het volgende een enkele keer heb ik als ik een opname gemaakt heb de volgende melding fix the stream first iemand enig idee hoe ik die stream kan fixen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb wel een heel aantal files waar TSDoctor niet direct weg kan.

Heb een sample naar de auteure gestuurd, en die gaat ernaar kijken.

Dit is het mooiste aspect aan freeware en shareware, de afstand tussen de auteur en de gebruiker is heel klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Ik heb nu een file opgenomen en na het inbrengen krijg ik de volgende melding Scrambled transport pakets detected!. Skip scrambled pakets?(Skipping is recommend) Dan klik ik vervolgens op yes en daarna op prepare cutting en daarna gaat het mis bij deze file en krijg ik de volgendeboodschap te zien namelijk Failed to render file.

 

Iemand enig idee hoe ik dit opgelost kan krijgen zodat ik hem als nog gewoon kan knippen. Al vast bijvoorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je wel zeker dat die succesvol opgenomen is ?

Kun je hem op een andere manier afspelen ?

Stel dat je iets opneemt van een gecodeerde zender, en je softcam (CCcam of iets anders) draait niet, dan heb je wel de opname, maar ze is nog altijd versleuteld, daar kan TSDoctor noch enig ander programma iets aan verhelpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Ben je wel zeker dat die succesvol opgenomen is ?
Kun je hem op een andere manier afspelen ?
Stel dat je iets opneemt van een gecodeerde zender, en je softcam (CCcam of iets anders) draait niet, dan heb je wel de opname, maar ze is nog altijd versleuteld, daar kan TSDoctor noch enig ander programma iets aan verhelpen.



Ja want ik kan hem gewoon afspelen op mijn box en op vlc ook.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rog
Origineel bericht van: zzzzzzz
Ben je wel zeker dat die succesvol opgenomen is ?
Kun je hem op een andere manier afspelen ?
Stel dat je iets opneemt van een gecodeerde zender, en je softcam (CCcam of iets anders) draait niet, dan heb je wel de opname, maar ze is nog altijd versleuteld, daar kan TSDoctor noch enig ander programma iets aan verhelpen.



Ja want ik kan hem gewoon afspelen op mijn box en op vlc ook.

Ik gebruik meestal iets anders om te knippen, H264_TSCutter.
Soms krijg ik ook het probleem dat hij het bestand niet kan openen.
Ik heb ontdekt dat als ik de file in Videoredo open, en daar met de functie "Trim and copy source file" de eerste megabyte(s) verwijder, de file wel correct te knippen is.
Het probleem lijkt dan in de header te zitten, ik zie soms ook dat ik in H264_TSCutter onmogelijke lengtes voor mijn film zie (6 uur bijv.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

ROG,

 

ik heb goede ervaringen met Transport Stream editor. voor knippen en plakken

 

van alleen TS Streams wat opgenomen is met oa humax 5050, DM 800C.

 

Het is helaas geen freeware. het kost geloof ik $ 51,00

 

je kan wel een 30 trail versie op bitstreamtools weg halen om te testen of het iets voor je is.ik weet niet of er een limit op staat met het gebruiken van de trail versie. je moet dit testen.

 

 

ik heb tot nu toe weinig problemen gehad met inlezen van TS streams .

 

ik gebruik nu versie TSPE 08.13 in combinatie met W 7 en voorheen met XP. 2 GB..... CPU Intel E7500..Duo core

 

ik kan je zeggen dat ik echt niet over een nacht ijs ben gegaan , ik heb vele progs geprobeerd en ik ben er echt maanden me bezig geweest .

 

Uitgangs punt was voor mij:

 

1. Makkelijk in gebruik mbt knippen en plakken.( geen zin om dagen lang met een file bezig te zijn .

 

2 .weinig CPU belasting /geheugen ( had geen zin om in een zware bak in investeren om te renderen )

 

3. Snel met renderen met geen blokvorming , niet out of sync,etc

 

4. afspelen van TS op vele media players

 

Tot nu toe ben ik dik tevreden met TSPE smile

 

 

Ik ben via een andere forum uiteindelijk met TSPE in aanraking gekomen .

 

Let wel ... geen software prog is perfect. je zal zelf ook moeten investeren in tijd en met testen .

 

Overigens heb ik ook TS doctor (met licentie ) in gebruik waar ik ook mee werkt. het wordt steeds beter en uitgebreider in gebruik met de maanden. en dat voor maar voor 29,00 euro .

 

Ik hoop dat je hier wat aan heb en hopelijk vele anderen op SAT4ALL

 

SUC 6

[Rebox RE4200 HD ][Amiko Alien 8900][Dreambox DM 600S][Trend ET 9000 ]

[Technisat-Multyantenne 45 cm Tripplesat]

[Humax 5050C 1 x WD 1TB ]

[Dreambox 800SE Cable][Azbox Premuim HD 2xCable 1 WD TB Green]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edgario
Heb je de Cutlist Editor al gebruikt? Het is een plugin voor de Enigma ontvangers. Dat knipt echt perfect. Daarna execute cuts uitvoeren en je tvprogramma is ontdaan van alles wat je niet wilt smile

Yep, Anders Holst verdient in mijn ogen een heel groot standbeeld. smile

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...