Ga naar inhoud


webbrowser & ondertiteling gemini 5.1


humaxxx

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb jaren lang met een dreambox 7020 gedraait en het werd eens tijd om over te stappen naar een HD ontvanger. Lang getwijfeld tussen een DM8000 of een Dm800, uiteindelijk toch maar voor een DM8000 gekozen. Hij was opzich wel prijzig maar ach....een hobby mag ook wel geld kosten.

 

Ik heb van het weekend verschillende image geprobeert en ik vind toch gemini het fijnst. Ik was dit ook al gewend met de 7020.

 

Naar een week spelen heb ik toch wel wat vragen, te weten:

- Kan ik met een plugin ondertitelingen downloaden van het internet en onder een film plakken? Met de 7020 deed ik dat met Drtic i.c.m. flexmenu.

- Misschien een domme vraag maar hoe start ik in godsnaam de webrowser op. Ik kan het nergens vinden het einige wat ik kan vinden is een plugin waarbij ik de instellingen van de webbrowser kan ingeven.

 

Alvast bedankt

 

Humaxxx

 

2x Dreambox 8000 openpli 7.2
19 & 23 east

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oké bedankt

maar "stel je er niet te veel bij voor" betekent werkt voor geen meter en je kunt beter je laptop opstarten als je wilt internetten. Bij de 7020 is het ook waardeloos maar ik dacht dat dat nu wel verbetert was.

 

 

2x Dreambox 8000 openpli 7.2
19 & 23 east

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: humaxxx

maar "stel je er niet te veel bij voor" betekent werkt voor geen meter en je kunt beter je laptop opstarten als je wilt internetten.



Zoiets ja :D

draggen hobbymatig, af en toe op dr8ten of denemarken. Ben niet zo'n fan van de ballenbakvoorhethelegezineenuitjeexplosionorganisatie wink

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...