Ga naar inhoud


[Premium HD] Geen Travel HD op AzBox Premium Maar wel op de Premium+?


afred

Aanbevolen berichten

Hoe kan dit? Ik heb wel Travel HD op de premium maar niet op de +!

Ik zoek via TP bewerken en ga naar de 12109 H 27500 3/4 enz.

op de + zie ik gelijk signaal en sterkte teven ga ik zoeken en de betreffende zender(s) is gevonden dit doet hij niet op de premium.

Als ik de kanalenlijst over zet van de + naar de premium werkt het ook niet ik krijg dan "geen signaal" op de box ik heb deze actie op de twee premium,s uitgevoerd maar zonder resultaat, heeft iemand een idee?

afred

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites


D_liver

Ik heb de instellingen die jij hebt opgegeven gebruikt en deze werken op dee premium,s, maar de instellingen op de + zijn:

 

12109.00

25700

3/4

DVB-S2 8PSK

 

deze zijn niet te veranderen op de plus zodra ik de 12109.00 aanpas op 12110.00 en op oke druk verandert er niets in de TP lijst komt de 12110 niet voor?

dat zou voor mij in houden dat ik twee satlijsten zou moeten opslaan een voor de premium en een voor de plus?

afred.

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: afred
D_liver
Ik heb de instellingen die jij hebt opgegeven gebruikt en deze werken op dee premium,s, maar de instellingen op de + zijn:

12109.00
25700
3/4
DVB-S2 8PSK

deze zijn niet te veranderen op de plus zodra ik de 12109.00 aanpas op 12110.00 en op oke druk verandert er niets in de TP lijst komt de 12110 niet voor?
dat zou voor mij in houden dat ik twee satlijsten zou moeten opslaan een voor de premium en een voor de plus?
afred.


Voorbeeld wat ik je gaf was getest op mijn plus dus dat werkt, ik zeg al, niet aanpassen, eerst de 12109 verwijderen dan reboot en dan de 12110 toevoegen, alhoewel op 12109 zou ie ook moeten werken denk ik.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorbeeld wat ik je gaf was getest op mijn plus dus dat werkt, ik zeg al, niet aanpassen, eerst de 12109 verwijderen dan reboot en dan de 12110 toevoegen, alhoewel op 12109 zou ie ook moeten werken denk ik.

 

Bedankt het werkt!

 

Wel raar op kingofsat staat 12109.00 en deze werkte ook op mijn + aleen de premium pakte deze niet, maar iedergeval weer bedankt.

afred.

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...