iTiSi Geplaatst: 5 december 2010 Delen Geplaatst: 5 december 2010 Mijn DB8000 van anderhalf jaar oud wil niet meer opstarten. In het display blijft het hangen in het eerste scherm, Powered by DREAM multimedia. Ook na een poweroff van een uur geen verbetering. Wat ik al heb gedaan: De power en de satakabels van de hd en dvd gedisconnect. De kabel van de voeding al opnieuw geplaatst. De losse insteektuners vewijderd. Er zit geen geen flashkaart in! Zou dit mogelijk een voedingsprobleem zijn of toch iets anders? Bruikbare tips worden zeer op prijs gesteld! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
caveman Geplaatst: 5 december 2010 Delen Geplaatst: 5 december 2010 Losse insteektuner? Ik had er ook een extra sat tuner in, deze trok de voeding finaal onderuit. Mijn box is 1 van de eerste. Was een Alps BSBE1. DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iTiSi Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2010 Dat zijn bij mij 2 cable tuners die altijd zonder probleem gewerkt hebben. Maar die zijn inmiddels dus al verwijderd om een probleem hiermee uit te sluiten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
caveman Geplaatst: 5 december 2010 Delen Geplaatst: 5 december 2010 Deze tuners waren specifiek voor DM8000? DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iTiSi Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2010 Niet specifiek voor de 8000, ze zijn ook geschikt voor de 7025. Net als de dvb-t tuners. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sigma Geplaatst: 5 december 2010 Delen Geplaatst: 5 december 2010 Als je zekker weet dat het de voeding is nieuwe kost rond 60 Euro Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iTiSi Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2010 Het is helaas niet de voeding. Uiteindelijk heb ik toch maar de voeding uit m'n 7025+ even aan de 8000 gehangen. Nog steeds hangen in het bootscherm. Ik ga nu snel de voeding weer terugzetten in de 7025+ zodat er in ieder geval weer tv gekeken kan worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeBeek Geplaatst: 5 december 2010 Delen Geplaatst: 5 december 2010 Wat voor image ?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sigma Geplaatst: 5 december 2010 Delen Geplaatst: 5 december 2010 inderdaad wat voor image anders via nulmodem kabel een andere image er op zetten met behulp van Dreamup is te vinden op de site van Dream. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iTiSi Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2010 Het image is pli jade, maar dat lijkt me niet relevant want de box komt niet eens door het eerste bootproces. Ik krijg dus ook geen ipadres te zien! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sigma Geplaatst: 5 december 2010 Delen Geplaatst: 5 december 2010 andere image uploaden met DreamUp via nulmodemkabel Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iTiSi Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2010 Origineel bericht van: Sigma inderdaad wat voor image anders via nulmodem kabel een andere image er op zetten met behulp van Dreamup is te vinden op de site van Dream. Ik verwacht eigenlijk dat serieel flashen ook niet zal werken omdat de box niet herkend zal worden? Iemand die dit kan bevestigen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iTiSi Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2010 Origineel bericht van: Sigma andere image uploaden met DreamUp via nulmodemkabel Ik ga vast op zoek naar de kabel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joop Slim Geplaatst: 5 december 2010 Delen Geplaatst: 5 december 2010 Toen ik mijn dm8000 nieuw kocht wilde die ook niet opstarten, met de orginele software, (bleef ook hangen) ik heb deze meteen vervangen door enigma2 ( en werkt nu feilloos),...groeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iTiSi Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2010 Uiteindelijk is het toch gelukt met dreamup. Tijdens de eerste poging kreeg ik nog een error na het flashen maar de tweede keer ging het goed. Heb de box nu meteen maar openpli geflashed dus door dit gedoe ben ik weer up-to-date. In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken en de tips. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen