Ga naar inhoud


[ET9000] Clarke Tech ET 9000 - review ervaringstopic


Herbie65

Aanbevolen berichten


  • Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zit er ook aan te denken om een Clark Tech kopen, geen tijd nog gehad/genomen om nog naar de winkel te rijden. Maar is er hier iemand die zowel TVV als een CD kaartje tegelijk gebruikt? En werkt dit goed?

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon me niet meer inhouden, dus een ET9k besteld in Nederland. Voor 375 euries in 2 dagen afgeleverd in Frankrijk-TOP!

 

De ontvanger ruikt inderdaad 'nieuw' de eerste dag, maar hij is niet warmer dan m'n DB7020.

 

@Cobus R: bevalt die samsung disk?, staat bovenaan m'n shortlist.

 

Aanzetten, configureren, PLi updaten, settings er op en draaien.

Dan valt het beeld wat tegen. Alle instellingen van m'n TV eens nagelopen (tientallen;-) en dan blijkt 'scherpte' op 50% voor analoge bronnen prima te zijn (niet verscherpen, noch blurren) , maar kennelijk hebben de techneuten bedacht dat er bij een digitale bron niks te verscherpen valt, dus daar is 50% 'scherpte' een 50% blur... crazy Naar 99% gezet en tada: je weet niet wat je meemaakt. :D De tip is al vaker gegeven en ik kan 'm nog maar eens herbevestigen: loop al je TV instellingen na als het beeld niet optimaal is.

 

Wel zoek ik me helemaal kleurenblind in deze OpenPli menustructuur waar ik welke plugins e.d. kan vinden om te downloaden. Met E1 ging het blindelings, maar het zal wel wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1664
Ik kon me niet meer inhouden, dus een ET9k besteld in Nederland. Voor 375 euries in 2 dagen afgeleverd in Frankrijk-TOP!

De ontvanger ruikt inderdaad 'nieuw' de eerste dag, maar hij is niet warmer dan m'n DB7020.

@Cobus R: bevalt die samsung disk?, staat bovenaan m'n shortlist.

Aanzetten, configureren, PLi updaten, settings er op en draaien.
Dan valt het beeld wat tegen. Alle instellingen van m'n TV eens nagelopen (tientallen;-) en dan blijkt 'scherpte' op 50% voor analoge bronnen prima te zijn (niet verscherpen, noch blurren) , maar kennelijk hebben de techneuten bedacht dat er bij een digitale bron niks te verscherpen valt, dus daar is 50% 'scherpte' een 50% blur... crazy Naar 99% gezet en tada: je weet niet wat je meemaakt. :D De tip is al vaker gegeven en ik kan 'm nog maar eens herbevestigen: loop al je TV instellingen na als het beeld niet optimaal is.

Wel zoek ik me helemaal kleurenblind in deze OpenPli menustructuur waar ik welke plugins e.d. kan vinden om te downloaden. Met E1 ging het blindelings, maar het zal wel wennen.


applicaties en dan de groene button en de lijst wordt opgehaald.

Heb er nu een externe ventilator opliggen van noctua (de stilste ter wereld..5 db) en die heb ik draaien op 5 volt...Je hoort hem zelfs niet als je oor erophoudt en draait op 500 toeren. Box blijft heerlijk koel ook als interne hd aan het werken is...Precies goed...niet te koud, niet te warm. Kan die van harte aanbevelen.

Nu ik toch aan sleutelen was heb er ook maar een op mijn onkyo 3007 gelegd...dezelfde en dan draaiend op 12 volt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

'originele' software was al Openpli van ergens in december, dus die bestaat al niet meer. Zal toch wel te formatteren zijn met de huidige Pli versie of vanuit het et9000 control center?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1664
Ik kon me niet meer inhouden, dus een ET9k besteld in Nederland. Voor 375 euries in 2 dagen afgeleverd in Frankrijk-TOP!

De ontvanger ruikt inderdaad 'nieuw' de eerste dag, maar hij is niet warmer dan m'n DB7020.

@Cobus R: bevalt die samsung disk?, staat bovenaan m'n shortlist.

Aanzetten, configureren, PLi updaten, settings er op en draaien.
Dan valt het beeld wat tegen. Alle instellingen van m'n TV eens nagelopen (tientallen;-) en dan blijkt 'scherpte' op 50% voor analoge bronnen prima te zijn (niet verscherpen, noch blurren) , maar kennelijk hebben de techneuten bedacht dat er bij een digitale bron niks te verscherpen valt, dus daar is 50% 'scherpte' een 50% blur... crazy Naar 99% gezet en tada: je weet niet wat je meemaakt. :D De tip is al vaker gegeven en ik kan 'm nog maar eens herbevestigen: loop al je TV instellingen na als het beeld niet optimaal is.

Wel zoek ik me helemaal kleurenblind in deze OpenPli menustructuur waar ik welke plugins e.d. kan vinden om te downloaden. Met E1 ging het blindelings, maar het zal wel wennen.

Ik heb ook gezocht, maar waar kan ik deze instellingen vinden in de OpenPli????

----

Clarke Tech ET9000 (Enigma2)

Topfield 5500 (in een doos in de schuur)

0,8W, 4,8E, 9E, 13E, 19,2E, 23,5E, 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: scooter99
@destroyer2usa,

Welke type noctua (5V) heb je gebruikt en aangesloten intern ET9000?


De noctua NF S12-B. Intern op de 5 volt aansluiting draaide ie niet (wellicht te weinig stroom?), de meegeleverde 4 pins stekker past niet op de 12v hd aansluiting in de ET9000. Ik heb hem derhalve extern aangesloten op een 220/12v ac adapter van een externe harde schijf, die heb ik hier toch een hoop liggen, gewoon zwart en rood verbonden. De meegeleverde UNLA adapter verlaagt het voltage naar 5V en dan draait ie dus op 500 toeren. Precies goed qua koeling bij tegelijk opnemen en kijken met de box. Geen overkill qua ventilatie. Hij zuigt de warme lucht er mooi uit. Die heb ik rechts achter op de box staan...er zitten rubberen anti-vibratie voetjes bij...je kunt hem niet horen en bij continu draaien zou ie 17 jaar mee moeten gaan...denk dat de box dan wel is afgeschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MIjn Xtrend ET9000 staat op een Homecinema-set in een smalle nis en werd inderdaad ook (erg) warm.

Vandaag ook een noctura NF-12B ULN aangeschaft met simpele externe omvormer (3,5-12V), ingesteld op 9V (continu stroom) en achter de nis geplaatst aan de muurzijde zodat koude lucht de nis wordt ingeblazen over het midden van de Xtrend en werkelijk een wereld van verschil qua temperatuur.

Ventilator inderdaad geheel niet hoorbaar en geen geknoei aan de Xtrend zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

zou deze icm cccam met deze decoder werken?

 

www.XXXXX XXXX XXXX.nl/dsmart-module-kaart-p-1986.html

 

gewoon plug and play neem ik aan?

 

 

### Het door middel van het toevoegen van spaties de reclame regels omzeilen, getuigt van OPZET! Daarvoor krijg je geen waarschuwing, maar is het direct einde lidmaatschap!

Wil je opnieuw gebruik maken van dit forum, registreer je een nieuwe account en respecteer je onze regels dit keer wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...