Ga naar inhoud


Web-x-TV werkt niet meer.


columbo

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,ik heb een klein probleempje,Web-X-TV werkt niet meer,sinds ik een nieuwe versie van windows xp pof.op mijn pc heb staan,beeld blijft gewoon zwart,EPG en zender info werkt wel,en ik kan de Dreambox gewoon via de pc bedienen.VLC Media player is up to date .Ik heb Windows explorer als browser,deze had ik voorheen ook.Weet iemand raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je moet ook VLC plugin installeren voor de browser die je gebruikt.

 

Voor firefox is dat heel simpel

 

1. Sluit Firefox

 

2. Kopieer de twee bestanden uit VLC_Installatie_folder\mozilla (normaal in C:\Program Files\VideoLAN\VLC\mozilla) naar de firefox plugins folder (normaal in C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins).

 

3. Herstart Firefox

 

 

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

geinstaleerdheb ik hem nu,maar waar moet ik hem aan zetten? voor heen werkte alles normaal,met de vorige windows versie ,maar nu moet ik overal een apart progamma voor hebben,aangezien ik deze pc nog maar 2jaar heb,word het zo langzamer hand steets lastiger daar ik geen computer freak ben,en geen cursus heb gevolgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Installeer vlc eens opnieuw en zet tijdens de installatie een vinkje bij "Firefox plugin"

 

Dan zou het toch moeten werken.

 

Bij werkt het prima met firefox op imac.

 

Wat Sjattuh zegt kan natuurlijk ook.

maar dan kan je niet zappen tijdens het kijken en moet je telkens een nieuwe *.m3u genereren.

post-657-1318261615,7371_thumb.jpg

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Puch
Wat Sjattuh zegt kan natuurlijk ook.
maar dan kan je niet zappen tijdens het kijken en moet je telkens een nieuwe *.m3u genereren.

Ik kon me nog herinneren dit eens gelezen te hebben.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd. Als je vlc & de juiste plugin ervan bij de installatie hebt meegenomen, zou het gewoon moeten werken.

 

Nu ja een alternatief wellicht, waar ik zelf nu enige tijd plezierig mee werk naast Web-x-TV.

 

Als je alleen naar tv wilt kijken en/of wil streamen over het internet, dan kan je ook gebruik maken van het gratis te downloaden Tunisia-sat dreambox player&streamer.

 

Hiermee kan je heel makkelijk tv kijken, opnemen en streamen over het internet, zonder allerlei moeilijke instellingen te moeten maken. Je kan zappen, EPG van het huidige programaa bekijken of desnoods de webif oproepen voor meer epg.

 

Het officiële forum verwijst naar: http://www.tunisia-sat.com

 

Maar ik kan dat niet allemaal even goed lezen ;cP

 

Dus om het makkelijk te maken heb ik het gratis tooltje ook even op 4shared gezet. Is weliswaar versie 5 terwijl naar mijn weten inmiddels 6.10 uit is. Maar deze installeert vlekkeloos bij mij op zowel xp en win7 en werkt gewoon in 1 keer goed met mijn DM600PVR. Dus ik heb nog geen reden om op zoek te gaan naar de laatste versie.

 

Ik heb het hier weg gezet om vervelende zoektochten in het Arabisch? te voorkomen: http://www.4shared.com/file/nd6dCOza/Dreambox_player_and_streamer_5.html

 

 

 

interfaceqn.jpg

Vu+ Uno OpenPLi & DM600PVR OpenPli, Triax 88 met 4x Inverto Black Ultra twin op 13, 19.2, 23.5 & 28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Raiserxd
...weet iemand wat ik verkeerd doe of dat dit programma niet samen gaat met de Hd uitvoering?


Zou volgens de info op d-k moeten werken. Pardon, maar de naam van het forum wordt kennelijk gecensureerd als ik die volledig type??? Wellicht heb je de 6.10 versie ervoor nodig die je daar ook vind. Er staat daar zo te zien ook een handleiding hoe e.e.a. werkt.

Laat even weten of het gelukt is :c)

Vu+ Uno OpenPLi & DM600PVR OpenPli, Triax 88 met 4x Inverto Black Ultra twin op 13, 19.2, 23.5 & 28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Raiserxd
Heeft er iemand toevallig ook een link om Web-x-TV te downloaden? Ik heb er naar gezocht maar ik kon niks vinden.
BVD.


Web-x-TV is onderdeel van de Enigma1 software. Weet niet of dit bij ze allemaal zo heet, maar in mijn geval (Gemeni) is dat in ieder geval wel het geval. Als je naar het ip adres gaat van je ontvanger krijg je hem dan vanzelf te zien.

Vu+ Uno OpenPLi & DM600PVR OpenPli, Triax 88 met 4x Inverto Black Ultra twin op 13, 19.2, 23.5 & 28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...