Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
OebeleUitMarum

[ET9000] zachte output op Audio RCA

Aanbevolen berichten

Beste,

Sinds gisteren trotse bezitter van een Clarke-tech ET9000, mede naar aanleiding van berichten op dit forum voor dit apparaat gegaan.

Direkt OpenPLI 2.0 beta eropgezet met cccam; fantastisch beeld via HDMI op fullHD scherm;

ECHTER:

Voor deze ET9000 had ik een dm500+ aangesloten via scart naar tv en de analoge audio output via rca stekkers naar versterker.

Werkte prima;

nu met de ET9000 volgende constructie:

HDMI naar tv

analoge audio output (RCA stekkers) naar versterker; nu doet het fenomeen zich voor dat de audio output heel zwak is tov de dm500+;

bij de dreambox had ik volume op dreambox ong op 75% staan en volume op de audioset op 30%;

nu heb ik een beetje geluid met et9000 op vol geluid en audio set op vol geluid, beide 100% maar geluid is nog steeds erg zacht.

Downmix AC3 staat op "ja";

enig idee ?

is hier iets softwarematigs aan te doen ?

Alvast dank!

Groeten,

Oebele

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo allen, altijd zo snel antwoord, helaas op dit item even niet...

ik weet dat het een beetje ongeduldig klinkt maar het is zo sneu dat je een nieuwe box koopt, alles geweldig, maar net even het geluid niet zoals verwacht....

als ik aansluit als:

et9000 naar tv via hdmi;

analoog rca van tv naar geluidsset

dan is volume als vanouds;

zit dan blijkbaar ergens in de audio rca op de et9000 ?

is dat dan driver gerelateerd (met hoop op verbetering) of "gewoon" iets in de hardware ?

Alvast dank!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb me gisteren ook deze box aangeschaft en de verkoper had me direct al gezegt dat de analoge uitgang heel erg zacht is, en dat dit dmv toekomstige driver update verholpen gaat worden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen