Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
OebeleUitMarum

[ET9000] Problemen bekijken movies via webif

Aanbevolen berichten

Beste,

 

ik weet niet sinds wanneer (ik heb em nog niet zolang) maar als ik via pc webinterface naar box ga en naar movies krijg ik bovenin een rood balkje met:

Request failed for: /web/movielist?dirname=/hdd/movie/&tag=

Status: 500 Internal Server Error

 

is dit iets lokaals of is dit bij andere et9000 gebruikers ook zo ?

Via et9000 zelf kan ik gewoon opgenomen films bekijken....

 

ik heb de instellingen van webinterface plugin al bekeken maar zie daar eigenlijk niets raars; al geprobeerd om schijf uit en schijf aan maar geen verschil...

 

Alvast dank!

 

Groeten

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Origineel bericht van: SoSa
Heb net even gekeken op OpenPLi 2.0 en bij werkt het zonder problemen.

Hoe bedoel je ? vanaf de PC ? welke openpli 2.0 ?

ik heb "OpenPLi Dec 26 2010-HEAD"; met webinterface 1.6.2;
geen verschil tussen IE en Firefox...

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja vanaf de pc via de browser met "OpenPLi Dec 13 2010-HEAD".

Webinterface versie weet ik niet, waar zie je dat?

Browser waarmee ik het heb getest was firefox.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Origineel bericht van: SoSa
Ja vanaf de pc via de browser met "OpenPLi Dec 13 2010-HEAD".
Webinterface versie weet ik niet, waar zie je dat?

aha, misschien toch daarna een vliegje in de software gevlogen....
webinterface versie zie je in het webinterface, dan kopje "Extras" en dan links in het menu "Device info"

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Webinterface is ook versie 1.6.2 bij mij.

Je zal wel gelijk hebben dat er waarschijnlijk iets in de image niet helemaal lekker zit, maar misschien kan je proberen de webinterface te deinstalleren en dan weer opnieuw installeren. Je weet maar nooit.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Origineel bericht van: SoSa
Je zal wel gelijk hebben dat er waarschijnlijk iets in de image niet helemaal lekker zit, maar misschien kan je proberen de webinterface te deinstalleren en dan weer opnieuw installeren. Je weet maar nooit.

Al geprobeerd ;-) helaas...

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zie net dat het opgelost is, dus je kan morgen een software update doen via het menu en dan moet het weer werken wink

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid