Jump to content
Sign in to follow this  
OebeleUitMarum

[ET9000] Problemen bekijken movies via webif

Recommended Posts

Beste,

 

ik weet niet sinds wanneer (ik heb em nog niet zolang) maar als ik via pc webinterface naar box ga en naar movies krijg ik bovenin een rood balkje met:

Request failed for: /web/movielist?dirname=/hdd/movie/&tag=

Status: 500 Internal Server Error

 

is dit iets lokaals of is dit bij andere et9000 gebruikers ook zo ?

Via et9000 zelf kan ik gewoon opgenomen films bekijken....

 

ik heb de instellingen van webinterface plugin al bekeken maar zie daar eigenlijk niets raars; al geprobeerd om schijf uit en schijf aan maar geen verschil...

 

Alvast dank!

 

Groeten

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb net even gekeken op OpenPLi 2.0 en bij werkt het zonder problemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Origineel bericht van: SoSa
Heb net even gekeken op OpenPLi 2.0 en bij werkt het zonder problemen.

Hoe bedoel je ? vanaf de PC ? welke openpli 2.0 ?

ik heb "OpenPLi Dec 26 2010-HEAD"; met webinterface 1.6.2;
geen verschil tussen IE en Firefox...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vanaf de pc via de browser met "OpenPLi Dec 13 2010-HEAD".

Webinterface versie weet ik niet, waar zie je dat?

Browser waarmee ik het heb getest was firefox.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Origineel bericht van: SoSa
Ja vanaf de pc via de browser met "OpenPLi Dec 13 2010-HEAD".
Webinterface versie weet ik niet, waar zie je dat?

aha, misschien toch daarna een vliegje in de software gevlogen....
webinterface versie zie je in het webinterface, dan kopje "Extras" en dan links in het menu "Device info"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Webinterface is ook versie 1.6.2 bij mij.

Je zal wel gelijk hebben dat er waarschijnlijk iets in de image niet helemaal lekker zit, maar misschien kan je proberen de webinterface te deinstalleren en dan weer opnieuw installeren. Je weet maar nooit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Origineel bericht van: SoSa
Je zal wel gelijk hebben dat er waarschijnlijk iets in de image niet helemaal lekker zit, maar misschien kan je proberen de webinterface te deinstalleren en dan weer opnieuw installeren. Je weet maar nooit.

Al geprobeerd ;-) helaas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie net dat het opgelost is, dus je kan morgen een software update doen via het menu en dan moet het weer werken wink

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy