Ga naar inhoud


Goedkope Conax (multi)CAM voor Digitenne in Samsung P2770HD TV?


satfly

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs voor de zolderkamer de Samsung P2770HD LCD Montitor/TV gekocht. Ik heb ook een losse DVB-T ontvanger met smartcard maar zou liever gebruik maken van het ingebouwde CI-slot.

 

Weet iemand een goedkoop alternatief voor de officiële KPN Digitenne Conax CAM die werkt in de Samsung P2770HD?

 

Ik kwam op een_of_andere_veiling_site een Reality Satellite CAM Conax SECA Cryptoworks multicam tegen voor £15.00. Zou deze het kunnen doen (zonder programmeerwerk mijnerzijds)?

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Matrix Reloaded werkt bij mij prima!

 

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alx
Matrix Reloaded werkt bij mij prima!

Thanks, goed om te weten dat het in ieder geval mogelijk is met een niet-originele Conax cam. Handig voor degenen die nog een MR hebben liggen dus. Voor mij is het echter geen alternatief want de Matrix Reloaded is volgens mij duurder dan de Conax cam.

Weet iemand nog andere alternatieven?

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweedehands toch zeker niet. Wordt regelmatig te koop aangeboden.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Begrijp ik uit deze topic dat het onderdeel, waar je bijvoorbeeld in de Topfield 5300 je KPN Digitenne kaart insteekt, uit te wisselen is met een andere lezer voor een kaart zodat ook de kaart van Online gelezen zou kunnen worden door de Topfield? De Topfield geeft nu voor de Online kaart Incorrecte Conax kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onlangs voor de zolderkamer de Samsung P2770HD LCD Montitor/TV gekocht. Ik heb ook een losse DVB-T ontvanger met smartcard maar zou liever gebruik maken van het ingebouwde CI-slot.

 

Weet iemand een goedkoop alternatief voor de officiële KPN Digitenne Conax CAM die werkt in de Samsung P2770HD?

 

Ik kwam op een_of_andere_veiling_site een Reality Satellite CAM Conax SECA Cryptoworks multicam tegen voor £15.00. Zou deze het kunnen doen (zonder programmeerwerk mijnerzijds)?

 

Op marktplaatst staan aanbieders die er voor 20 euro een aanbieden inclusief de juiste software. Dezelfde module werkt zelfs op canal Digitaal in mijn sateliiet ontvanger.

 

Grts,

Unique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...