Ga naar inhoud


windows7 opnieuw installeren


tipje

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: tipje
Krijg nu wel steeds de volgende melding.
Kan ik deze alle verwijderen (formateren)
Recover schijf is vol


Als deze klein is, zeg 8 tot 10GB dan staan daar dus je Windows je drivers etc. op en moet je eigenlijk helemaal niet gebruiken.

Als deze zo klein is als gezegd en je maakt hem leeg dan kun je nooit meer je Laptop terugzetten naar 'kaal' tenzij je een Windows CD vergaart.

Als deze groot is, laten we zeggen 100GB ofzo en je hebt Windows op de C geinstalleerd, dan formatteer maar raak.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet eruit als iets wat je niet kwijt wilt...

 

Kijk eens of je Virtual Mem de D: schijf gebruikt. Misschien dat hij daarom de melding geeft, want in princiepe zou deze schijf niet gebruikt moeten worden behalve bij terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marcel1970
Tja..vraag jezelf af, wil ik ooit nog terug naar vista? indien nee formateren
(ikzelf heb de vista herstel rommel van mijn acer laptop verwijderd tijdens de 1e install van windows 7)


Oh dan is het niet boeiend en zou ik de partitie verwijderen en toevoegen aan je C:

Kijk even eerst op de leveranciers website of de drivers beschikbaar als free download zijn voor deze laptop. Zo ja, gaan. smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: marcel1970
Tja..vraag jezelf af, wil ik ooit nog terug naar vista? indien nee formateren
(ikzelf heb de vista herstel rommel van mijn acer laptop verwijderd tijdens de 1e install van windows 7)


Oh dan is het niet boeiend en zou ik de partitie verwijderen en toevoegen aan je C:

Kijk even eerst op de leveranciers website of de drivers beschikbaar als free download zijn voor deze laptop. Zo ja, gaan. smile


Ik was in de war met een andere topic denk ik, want TS had het van illigaal win 7 naar legaal win 7 gaan, maar ik vermoed dat dit dan toch over een A-merk pc gaat met oorspronkelijk een ander OS?

"My next wife will be normal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marcel1970
Ik was in de war met een andere topic denk ik, want TS had het van illigaal win 7 naar legaal win 7 gaan, maar ik vermoed dat dit dan toch over een A-merk pc gaat met oorspronkelijk een ander OS?


Dat begrijp ik er ook uit ja.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...