Ga naar inhoud


DVI - HDMI werkt niet


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Ik heb toch even mijn DB8000HD even van de vliering gehaald en aangesloten.

Ik krijg geen beeld via de DVI - HDMI aansluiting.

Wel via de scart.

In de config staat het als DVI 1080I.

De TV-Philips staat ook juist ingesteld

Sluit ik hem aan, aan de BEAMER en deze heeft een DVI aansluiting dan werkt hij wel maar dan met een DVI - DVI kabel

Zit er verschil in wat betreft de kabel als ik deze gebruik als DVI - HDMI en als HDMI - DVI.

 

Groeten S60

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn MEDI@LINK ML9700 werkt wel op die verbinding en ook op de andere 4 aansluitingen.

De MEDI@LINK ML9700 heeft een HDMI aansluiting en niet als de DB8000HD een DVI.

Het vreemde is dat de BEAMER met de DVI aansluiting het wel doet met de DB8000HD.

 

Gr. S60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot op de dag van vandaag heb ik weinig succes met de DB8000HD.

Ik krijg hem niet draaiende aan mijn wave T90.

Losse opstelling op driepoot met enkele koppen wel maar dan alleen op de scart kabel.

Dit is dan ook de reden dat ik de MEDI@LINK ML9700 heb geplaatst en ook op de slaapkamer maar daar een BLACK PANTHER

Aan de wave hing voorheen de DB7025S zonder problemen.

Alle instellingen overgenomen maar zonder succes.

Wat de DVI - HDMI kabel betreft is het de originele kabel uit de verpakking van DB.

 

Groeten S60

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: S60
Zit er verschil in wat betreft de kabel als ik deze gebruik als DVI - HDMI en als HDMI - DVI.

Groeten S60


Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar ik zou die kabel niet vertrouwen. Als het DVI beeld info signaal goed is, dan zou HDMI ook de beeld data correct aan het display moeten doorgeven.

Ik heb dit probleem ook wel eens gehad, lag toen echt aan de HDMI kabel. Wellicht is het slim om ff een andere, wel complete, verloopkabel te testen. Bij genoeg winkels krijg je je geld terug als het niet werkt, dus je hoeft geen buil te vallen. Ik heb thuis wel zo een kabels reserve liggen alleen maar om de HD dreamboxen te configureren, een extra setje is altijd gemakkelijk. .

En inzake de multi-feed, als je zeker weet dat de antenne hardware op een andere ontvanger wel correct werkt, dan probeer eens de meeste recente image van een andere team.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dutchsat,vloeken zul je van mij niet horen.

Inmiddels heb ik zo veel uren in die dreambox gestopt dat ik hem voorlopig zat ben.

Jammer te zeggen maar hij zit weer in de originele verpakking

hoog en droog op de vliering.

Mijn satelliet config is weer als hier onder als mijn handtekening.

Nog bedankt voor de reacties.

 

Gr. S60

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...