Ga naar inhoud


[DM7025+] Vertraging 2e televisie geluid.


Hendrik007

Aanbevolen berichten

Hallo satters,

 

wij hebben thuis een (irritant) probleem namelijk:

Bij ons staat de dreambox in de woonkamer, deze zit uiteraard direct met de scart aan de tv aangesloten.

 

Tevens loopt er een coax kabel door het huis die aangesloten is aan de box en uit komt in de keuken. Wanneer de televisie in de keuken en woonkamer beide aanstaan hebben we een irritante geluidsverschil.

 

Het beeld en geluid in de woonkamer loopt gewoon synchroon, heeft iemand een oplossing om het geluid gelijk te laten lopen?

 

 

Groeten,

 

Hendrik

 

Dreambox 7025+

Dreambox 800HD PVR

80cm op DiSEqC H-H motor

70cm op 19,2 en 23,5 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Hendrik007
Hallo satters,

wij hebben thuis een (irritant) probleem namelijk:
Bij ons staat de dreambox in de woonkamer, deze zit uiteraard direct met de scart aan de tv aangesloten.

Tevens loopt er een coax kabel door het huis die aangesloten is aan de box en uit komt in de keuken. Wanneer de televisie in de keuken en woonkamer beide aanstaan hebben we een irritante geluidsverschil.

Het beeld en geluid in de woonkamer loopt gewoon synchroon, heeft iemand een oplossing om het geluid gelijk te laten lopen?


Alleen het geluid is vertraagd in de keuken of ook het beeld t.o.v. de woonkamer?

Als ik via mijn webbrowser kijk zit ik ook een seconde of 1,5 achter de T.V., maar dit is zowel beeld als geluid.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

BNO

 

Bijna

Niet

Oplosbaar laugh

 

 

Ik denk dat de enige oplossing is om het geluid zachter te zetten.

Scart is sneller dan Coax en verschil wat reeds is aangegeven van verschillende tv's

Ik heb nog nooit een plugin gevonden die beeld en geluid kan vertragen wel voor geluid ......en dan is nog de vraag, hoe heb je het geluid aangesloten via ac3 of via tulp?

 

Groeten Max

DM 8000

DM 600

 

Big visosat 5 lnb ( 28-23-19-13-9)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...