Jump to content


[Philips 6071] Problemen op TVV? Alleen Discovery werkt.


Vandepotgerukt

Recommended Posts

Mijn kaart is geactiveerd tot 21 Maart en deze avond geen beeld. Alleen Discovery werkt. Alle Vlaamse zenders liggen eruit. Herhaalde malen een pidscan uitvoeren bracht niets op.

Mocht ik de enige zijn, kan iemand mij confirmeren of hij/zij al dan niet beeld heeft. Op die manier weet ik of het aan mijn firm of ontvanger ligt of het een algemeen probleem is.

 

Philips met 6071 firm Rayhtec 11b.

 

Vriendelijke groet

Link to comment
Share on other sites


bij mij werkt alles (nog) geen probleem dus ( op mij twee verschillende decoders )

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link to comment
Share on other sites

Ondanks ik schreef dat het onderwerp dichtkan zou ik toch graag nog iets vragen.

Teneinde raad heb ik de soft van RayhTec geupdate naar 12c versie. Er zat geen eeprom bij dus startte de ontvanger op en moesten er kanalen gezocht worden. Dat heb ik gedaan en het resultaat was identiek: Discovery werkt al de andere tvv zenders niet. Wat mij wel opviel is dat de sat mij verteld dat de firm versie 11g is en niet 12c.

Heeft iemand een idee wat ik kan testen of veranderen?

 

Vriendelijke groet.

Link to comment
Share on other sites

Heb je geen probleem met een (half) defecte LNB of vocht in de kabels, waardoor je enkel nog maar bepaalde frequenties ontvangt.

 

Wat zegt je ontvanger : geen signaal of geen rechten om de zenders te bekijken.

 

Greets

Link to comment
Share on other sites

Ik vermoed dat het probleem daar niet ligt aangezien de info en teletekst perfect werkt bij de tvv zenders. Wel ga ik het controleren door de ontvanger bij de buurman aan te sluiten, men weet nooit.

Wat ik wel gezien heb op de webpagina van tvv is dat er een aantal kanaalsveranderingen zijn doorgevoerd. Maar in principe niet bij de gewone basic zenders.

 

Groet en bedankt voor de tip

Link to comment
Share on other sites

Dit komt niet door je kaart of door TV Vlaanderen.

Dit is een probleem dat wordt veroorzaakt door corrupt geraakte firmware of verkeerde instellingen van je Philips decoder.

Daarom wordt dit onderwerp verplaatst naar het sub forum Philips.

Daar lezen de Philips specialisten die je met je probleem decoder verder kunnen helpen ...

Vult u rustig aan !!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.