Ga naar inhoud


[DM800HD] Na install open pli 2 hikups met cccam


marcel1970

Aanbevolen berichten

Net de laatste pli erin gezet en cccam geinstalleerd uit het menu, maar op alle zenders van cd heb ik steeds dat het beeld even stilstaat frown

heb er een cd kaart in (hd only pakket)

Bij open pli 1 werkte alles nog prima, weet iemand wat te doen?

(fta zenders werken prima)

"My next wife will be normal"

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Is dit niet hetzelfde geval als geen beeld na een reboot? Staat me iets van bij namenlijk. Zo ja, dan moet je gewoon nog een paar keer rebooten totdat het niet niet meer optreedt. Zo nee, helaas, geen idee.

 

Origineel bericht van: marcel1970
Net de laatste pli erin gezet en cccam geinstalleerd uit het menu, maar op alle zenders van cd heb ik steeds dat het beeld even stilstaat frown

heb er een cd kaart in (hd only pakket)

Bij open pli 1 werkte alles nog prima, weet iemand wat te doen?

(fta zenders werken prima)

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja loop de hele avond al te googlen en hier te zoeken... op het pli forum staat iets van reebooten tijdens het kijken van een fta zender helaas help dit niet hier.

staat mij iets van bij dat ik dit in open pli 1 ook had en toen iets gedaan heb waardoor het oploste...heb helaas geen idee meer wat frown

"My next wife will be normal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het pli-forum staat ook dat ipv geen beeld ook het fenomeen op kan treden van een "knipperend" beeld op gecodeerde kanalen,

paar seconden aan en dan vervolgens een paar seconden geen beeld meer. Als dat zo is dan moet je blijven rebooten totdat je beeld hebt.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

op mijn DM800HD staat al 1 week open Pli 2.0 en die draait heel goed, zonder hikups of wat dan ook.

 

Heb jij extra plugins enzo geinstaleerd?

heb jij toevallig je oude CCcam.conf overschreven door de nieuwe?

misschien had jij een oudere .conf file of CCcam versie en ben je nu ook op de laatste versie.

 

anders zou ik het niet weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marcel1970
Tja loop de hele avond al te googlen en hier te zoeken... op het pli forum staat iets van reebooten tijdens het kijken van een fta zender



ze bedoelen daar niet rebooten tijdens het kijken naar een FTA zender, maar je box zó instellen dat ie ná een reboot op een FTA zender staat.

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan soms voorkomen en zover ik overzien heeft dit raakvlakken met het boot probleem zoals dat ook met de DM8000 gebeurt. Je krijgt dan bij CDS 10 seconden beeld en dan 10 seconden freez..

 

Een work-a-round is dat je een FTA zender (bijvoorbeeld BVN) instelt als de box opstart.

 

Herhaaldelijk de box opstarten helpt ook.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dit kan soms voorkomen en zover ik overzien heeft dit raakvlakken met het boot probleem zoals dat ook met de DM8000 gebeurt. Je krijgt dan bij CDS 10 seconden beeld en dan 10 seconden freez..

Een work-a-round is dat je een FTA zender (bijvoorbeeld BVN) instelt als de box opstart.

Herhaaldelijk de box opstarten helpt ook.


Dit kan ik bevestigen.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dan ben ik bij de gelukkigen?

want bij mij ging het in 1 keer goed, en nooit hiks. :D

 

trouwens Rytec, die hiks die jij ziet zijn altijd na 21uur, achter je 2de fles 2.5L duvel crazy

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gebruik jij waarschijnlijk niet de OpenPLi 2.0 van de laatste week, het probleem doet zich voor na het installeren van een nieuwe image, start je de box nog een keer op dan heb je geen hickups meer.

 

Als het probleem in de drivers zit zouden ander images daar ook last van moeten hebben.

 

Grts.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mobieltje,

 

mijn versie werd op 12/01/2011 erop geflashed.

 

en toch al 2X update gedaan ondertussen.

toch vreemd dat bij de ene het wel of niet voorkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
nou dan ben ik bij de gelukkigen?
want bij mij ging het in 1 keer goed, en nooit hiks. :D

trouwens Rytec, die hiks die jij ziet zijn altijd na 21uur, achter je 2de fles 2.5L duvel crazy


laugh
Ik denk toch eerlijk gezegd dat jij die stilstaande beelden niet meer kunt onderscheiden op je defecte LED tv of noem ik het beter een CARS LED tv? :D

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...