Ga naar inhoud


[IDL7000/Lemon070] Na inladen nieuwe zenders geen JIM JAM meer


Kralingen

Aanbevolen berichten

Hallo, we hebben alle zenders opnieuw opgehaald omdat Canal Digitaal de boel weer omgooit en nu krijg ik op de astra 3 JIM Jam niet meer te zien. Eigenlijk zie ik geen enkele gecodeerde zender meer op de Astra drie met de Inverto. Ik heb ook een Philips HD ontvanger en die kan het wel ontvangen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zou eens kunnen proberen d.v.m. geavanceerd te zoeken op Trp 11992 H, symbol rate : 27500.

 

Het is een SD DVB-S transponder, dus dat zou door de 7000 weergegeven moeten worden.

 

Check wel even je antenne instellingen, want die kunnen weleens vernaggeld worden door een fabrieksreset / voorgeprogrammeerde lijsten.

En dan bedoel ik dus alle DiseqC instellingen voor beide tuners.

Daar heb ik dus weer ervaring mee....

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit helpt helaas niks. Ik krijg niet eens de namen te zien van de nieuwe zenders. Ik heb nu zenders die heten JIM JAM DUT maar er is niks op te zien. Bij de Philips zijn alle nieuwe zenders toegevoegd zonder enig probleem. Ik moet wel zeggen dat ik niet een CD versie heb van de Inverto, misschien is die niet meer compatibel met CD?

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de standaard Canal Digitaal module. Ik heb al geprobeerd de software te updaten. Mislukt. Nu ga ik het nog een keer proberen met de CI module van mijn extra kaart die ik vorig jaar heb gekocht.Wat ook opviel was dat ongecodeerde zenders op de Astra 3 wel werkten.

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cartoon netwerk gaat niet meer op een SD-frequentie uitzenden. Jim Jam doet het wel met de nieuwe CI-module. Wat mij betreft is hier mee de vraag beantwoord. De importeur heeft dit ook bevestigd.

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...