Ga naar inhoud


[DM7000] hoe zit het met het geugen van dit ouwe boxje


JohnO

Aanbevolen berichten

Kan iemand uitleggen hoe het zit met het opslaan van instellingen in het geheugen?

Ik heb openpli in de dm 7000 staan. Als ik iets aanvink zoals plicons gebruiken of de satpositie in de box instel dan is zijn deze instellingen bij de volgende start opnieuw nodig.

Ik krijg weer de vraag naar taal, instellingen rotor of niet, tijd enz enz enz

Is er een elco verantwoordelijk voor deze instellingen vasthouden? Welke is dat?

Groet,

 

John

 

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, precies zo als ie niet altijd de USB-stick detecteert.

Maar met open-pli, cccam, satje-zenders en EPG maar beter op hdd dacht ik ca 80% van flash vol. Verder is niks meer mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geheugen staat al op de usb stick, maar toch bedankt voor de tip!

 

Het probleem is niet dat het vol loopt maar dat het niet vastgehouden wordt.

 

Alsof de batterij leeg is die je geheugen vasthoud. Zoals op mobos wel eens gebeurt.

 

Zoiets..

Dus instellingen die ik wijzig worden blijkbaar niet meer opgelsagen.

Groet,

 

John

 

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gebruikt Pli? ik heb ook een DM7000 gehad,en er zijn verschillende meningen over maar mijn DM7000 wilde niet goed met pli werken.Ik gebruikte altijd Gemini versie 4 en ik had var op usb dat doe je dus via het blauwe toets menu.en dan heb je echt geen probleem daarmee.Dus probeer Gemini v4.xx eens ik heb daar alleen maar goede ervaring mee.terwijl ik nu met mijn DM8000 alleen maar Pli wil.Soms ligt het gewoon aan de box en niet aan de Firmware die je gebruikt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoel ik dus; dat de 7000 de stick vaak niet herkend.

PLI is daar toch kritischer in en vandaar zeker ook de mountvertraging bij formatteren/mounten van de USB-stick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: uniden
mijn idee mijn dm 7000 wil absoluut niet lopen met gemini maar eigelijk alleen met pli heb nu een probleem met mijn 8000 dat er weinig of geen images lekker wil lopen maar das een ander probleem


De Firmware voor de DM8000 is in ontwikkeling dat komt wel goed.Toen ik de DM7000 kocht 5 jaar geleden was er in het begin ook problemen met zowel Gemini als Pli, Maar gebruik een niet al te grote USB Stick (256MB).En nu durf ik niet te zeggen wat beter is voor de DM7000 omdat ik die niet meer heb.Nu bezit ik de DM8000HD-PVR
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...