Ga naar inhoud


Samsung vs Digitenne (Cam)


Tomd

Aanbevolen berichten

heb zojuist aangeschaft een Samsung plasma screen type PS42C450B, deze is voorzien van DVB-T slot/tuner.

Nu lees ik op zowel de Samsung als Digitenne site niet dat dit type geschikt is voor ontvangst met een CAM module.....ik weet van anderen dat zij ook problemen hadden met een module & Digitenne, onvangst via een tuner met smartcard is no problem.....mijn vraag is nu heeft iemand ervaring met dit type scherm en toepassing van een CAM module voor Digitenne, of zijn er andere oplossingen..?...ik heb nogwel een Jokercam liggen maar hier kan ik waarschijnlijk niets mee......vast bedankt voor jullie hulp.

DM 7000S, Open PLi®, West Dig 160GB HD,1 USB 160Mb, CD Abo, Maxplus 2100+

TechniSat Multytenne 45cm 28.2E --> 13.0E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zou je mij die link ook kunnen sturen , via pm, waar dat staat, dat een

Conax module niet past .bij jou Samsung tv

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satencom
Zou je mij die link ook kunnen sturen , via pm, waar dat staat, dat een
Conax module niet past .bij jou Samsung tv

Hij zegt: er staat niet dat het kan.

Als er een CI slot inzit en hij is geschikt voor DVB-T dan kan je er van uit gaan dat het gaat werken. Misschien is die te nieuw dat het er nog niet staat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit een CI slot in; staat in de spec die ik net even bekeken heb.

Maar dat wil niet zeggen dat de TV ook de Conax module onderteunt.

Ik heb hetzelfde aan de hand gehad met m'n Sharp. Die heeft ook een slot voor een CAM, maar de Conax werkte er niet goed in. Later in het handboek gekeken: daar staat een lange lijst met ondersteunde CAMs in, maar de Conax werd niet genoemd.

René.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wel dat er verschillen tussen de cams zitten, maar volgens mij komt dat voort uit geen goede implementatie van de specs door de cam fabrikant. Vreemd trouwens dat een TV met CI geen Conax zou doen. We zijn toch niet het enige land in Europa waar het gebruikt wordt en je ziet toch steeds meer dat de TV's door heel Europa verkocht worden. Veel hebben ook Mpg4 ondersteuning, dat komt niet omdat we het hier gebruiken maar omdat het in Frankrijk verplicht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Samsung LCD (weet ´t type zo snel even niet) werkt probleemloos met de door KPN geleverde Conax CAM.

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...