Ga naar inhoud


CCcam handmatig installeren lukt me niet ?/


Satfreaked

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Satfreaked
Ja dank je wel man.
Maar toch wat doe ik fout met het zelf plaatsen.

Ik doe hem in de Usr/bin ( cccam )
en de CCcam.cfg in de Etc en dan channels en prio en providers ook daar bij de Etc.

Chmodd 755 geef ik ze ( niet de cfg ) maar ik zie hem niet in de Cams bij bleu panel.


Gebruik al langer niet meer van dit soort images, maar volgens mij zal je de cam bij een
handmatige installatie nooit in het menu zien. Tenzij je de .sh (start script) voor het
starten van het betreffende image er ook op zet.

Vooralsnog lijk het me, dat je de files in de juiste directories had gezegd. Echter de
cam wordt niet zo maar automatisch gestart.

Je moet ervoor zorgen, dat in regel 22 van het volgende filetje ..\etc\init.d\bootup
de verwijzing naar je cam staat (wel texteditor gebruiken, die met het Unix formaat
kan omgaan). Voorbeeldje (enigma2):

Origineel bericht van: ....mezelf ;-)
echo 22 > /proc/progress

/usr/bin/cccam

echo 23 > /proc/progress



Houdt wel rekening, dat de verwijzing case sensitive is. Dus de cam moet ook echt zo
heten, zoals je in deze regel definieer. Let op een eventuele extensie van de file....

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zomfranken
Ik heb de bovenstaande files via var/bin, var/script en var/install in mijn DB500 gezet (cccam 2.1.1) en cccam cfg via var/etc. Echter alleen vree channels gaan open. Wat moet ik nog verder doen of wat doe ik fout?


Ik heb je de Cccam gestuurd en als je die zoals hij nu is in tmp zet en dan handmatig software installeren dan gaat het vanzelf.
Als je een kaart hebt,dan kan het zijn dat je even de config file moet aanpassen of verwijderen uit etc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...