Ga naar inhoud


Foutmelding error18 invalid cross device link


Neptunus

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een nieuwe experiabox in gebruik genomen. Nu heb ik steeds problemen tussen de Linux boxen en de nas onderling. Zo werkt de partnerbox niet meer van de DM naar de VU en krijg ik als ik een opname wil verplaatsen de bovenstaande foutmelding. Wat kan er aan de hand zijn? Moet ik nog iets in de modem wijzigen?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Verplaatsen werkt (nog) niet tussen devices (op hetzelfde apparaat werken move en copy instantaan), daarvoor dien je de "copy" optie te gebruiken in het menu van de opnamelijst. Kopieren loopt in de achtergrond, je mag de originelen dan al weggooien maar bij stroomuitval ben je ze dan kwijt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh? Ik heb in het verleden al vele bestanden verplaatst, maar zou dat te maken hebben met het de Suomipoeka plugin? Die stond op beide boxen maar ik heb onlangs een nieuwe flash gedaan op de DM8000 pli 1.0 en helaas zit Suomipoeka niet meer in de feed??

 

Heeft die foutmelding niets te maken met het feit dat ik vanaf de DM8000 geen timers kan zetten op de VU d.m.v. de partnerbox plugin?

 

Want dat probleem krijg ik ook maar niet opgelost.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je van /media/net/nas naar /media/hdd verplaatst, of naar /media/net/andere_nas, dan krijg je die cross-device-link fout (de bug is dat die vertaald had moeten worden naar "sorry, je moet de copy functie gebruiken)" of iets van die strekking).

 

Een move van /media/net/nas/ergens naar /media/net/nas/elders moet wel kunnen omdat dat een simpele "rename" actie is die de movielijst direct naar de nas kan sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...