Ga naar inhoud


TV-zenders op PC


Gökhan Tasgin

Aanbevolen berichten

 

Beste mensen ,

 

ik had het volgende vraag:

 

ik woon op kamers en ik wil graag buitenlandse zenders kunnen ontvangen (Free To Air Zenders) , ik mag geen schotel plaatsen van de huurder op het dak... dus het moet op een andere manier.

Laatst heb ik z'n mini-ontvanger gezien bij paar winkels, soort stukje hardware wat je in je pc plugt. en kost ook nogal wat maar goed, is dat een optie denken jullie?

en verder heb ik ook op internet diverse software gevonden waarmee je buitenlandse-zenders kunt ontvangen via internet dus streamen. ja is wel leuke optie alleen 8 van de 10x is de beeld gewoon slecht of de geluid (we hebben fiber internet van 60 MBits dus aan het verbinding ligt het niet)

maakt voormij niet uit of ik het op de tv ontvang of op de pc.

 

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

 

M.v.g Gökhan Tasgin.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Readon is wel goede optie alleen jammer dat het beeld&geluid is slecht.... en kan nog slechter , met Super internet TV je kan bijna niks kijken. ik weet niet of je kan inloggen op het sataliet kijk dat zal wel mooi zijn denk ik ... veder heb ik diverse site`s gevonden en eerlijk gezegt beter dan niks kunnen ontvangen.., en is z'n mini-ontvanger dan geen optie.. of heeft niemand daar ervaring mee ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een andere oplossing is bij iemand een schotel plaatsen die een redelijke internet verbinding heeft en dan kun je streamen vanaf bijboorbeeld een dreambox.

 

Als je een grote raam heb die open kan kun je misschien de schotel een klein beetje naar buiten duwen voor ontvangst.

Weet niet of dat werkt maar je kunt het proberen.

C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...