Ga naar inhoud


[MOBISTAR TV] gezin boos op Mobistar


DreamboxFreak

Aanbevolen berichten

Citaat:
In de voortuin van Johan De Leeuw uit Denderleeuw prijkt sinds kort een schotelantenne van Mobistar. Tot groot ongenoegen van de bewoner. ‘Die schotel had in mijn achtertuin moeten staan. Bovendien kan ik voorlopig alleen maar dromen van digitale televisie want de techniek van mijn ‘Starpack' laat mij in de steek', zucht de zaakvoerder van Dendercars.

Dat de Ombudsdienst voor Telecommunicatie het voorbije jaar opmerkelijk veel meer klachten binnengekregen heeft, is voor Johan De Leeuw geen nieuws meer. Ook hij is niet te spreken over de dienstverlening van telecomoperator Mobistar. Begin januari bestelde hij het ‘Starpack' in een Mobistar-winkel in Aalst. ‘Het aanbod leek mij zeer ambitieus. Het ‘Starpack' combineert maar liefst vijf diensten voor 55 euro per maand', vertelt De Leeuw. Die diensten zijn: digitale televisie, mobiele en vaste telefonie en mobiel en ongelimiteerd vast internet. Bovendien worden televisiedecoder inclusief schotelantenne en alles wat er bij komt kijken tijdens de promotiecampagne gratis door Mobistar geleverd én geïnstalleerd.

Bron: Het Nieuwsblad
Het volledige artikel: is hier te vinden

SAT: momenteel niets meer 😞

Kabel: Telenet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bij mij is het nu ook wel te veel aan het worden. Ze maken hun beloftes niet waar.

 

Heb momenteel een internetsnelheid varierend van 600 kb /sec tot 3000 kb/sec. Regelmatig meer dan 10 keer een nieuwe pp verbinding (gevolg geen mogelijkheid tot telefoon internnet enz)Klantendienst is niet echt behulpzaam.

 

Klacht ingediend bij de ombutsdienst van telecom. Ook ik wil van dit rommel abbo af.

 

Ik was bij Scarlet en had een stabiele verbinding van meer dan 12000 kb/sec. Dus het ligt niet aan mijn lijn maar wel aan het rommeltje van Mobistar.

 

Instalateur gratis?? Ik heb wel een afspraak gehad met ene instalateur mar deze heeft gewoon zijn kat gestuurd. Dus daar ben ik ook niet tevreden over.

 

Ik heb 14 dagen geen vaste telefoon gehadn de nummeroverdracht duurde dus iets te lang.

 

Conclusie Mobistar is de grootse rommel dat je kan vinden. Spijtig dat M7 met dit bedrijf in zee is gegaan.

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel als je die foto's bij het artikel in de krant bekijkt, kan je toch alléén maar verwonderd zijn dat een installateur op zo'n manier een schotel plaatst en niets eens de moeite neemt om die kabel proper weg te werken.

 

Zo werken is toch geen publiciteit, noch voor de installateur (die met naam in het artikel wordt genoemd), noch voor Mobistar en zelfs satelliettelevisie in het algemeen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...